SINDIKAT GSP: Pravi sindikati rade u interesu zaposlenih i građana Beograda!


IZVOR: Republika - 25.12.2024 | 14:51


Njihovo saopštenje prenosimo u celosti.

Foto: Republika.rs
SINDIKAT GSP: Pravi sindikati rade u interesu zaposlenih i građana Beograda!

U jeku aktuelnih polemika oko rada gradskog prevoza u Beogradu, reprezentativni sindikati JKP GSP "Beograd" oglasili su se saopštenjem u kojem su odgovorili na medijske nastupe manjih sindikalnih grupa, koje, kako tvrde, predstavljaju tek 0,7% zaposlenih u ovom preduzeću.

Naglašavajući da u svom članstvu imaju preko 85% zaposlenih, sindikati su istakli ključne prioritete, među kojima su unapređenje voznog parka i bezbednost putnika.

Njihovo saopštenje prenosimo u celosti:

Saopštenje reprezentativnih sindikata u JKP GSP „Beograd“

Imajući u vidu da 4 (četiri) sindikata, koji se redovno oglašavaju i predstavljaju sebe kao nekoga ko govori u ime najvećeg broja zaposlenih, iako imaju 0,7% članstva u GSP-u, ovih dana ponovo dobijaju veću medijsku pažnju, smatramo našom obavezom da se obratimo javnosti, pre svega radi istine i verodostojnosti onoga što mislimo da predstavlja razliku GSP-a. Mi koji predstavljamo, tj. u svom članstvu imamo preko 85% zaposlenih, obaveštavamo građane Beograda o sledećem:

- Da se radnici i pravi sindikati u GSP-u u načelima svoj rad baziraju na zalaganju za kupovinu novih vozila, pomlađivanje voznog parka, redovno servisiranje i održavanje vozila, stavljanje zimskih guma u ovom periodu i druge aktivnosti u cilju boljih uslova za javni prevoz koji pružamo Beograđanima, pre svega zbog bezbednosti i vozača i putnika.

- Da privatni prevoznici moraju da ispune visoke standarde koje je grad Beograd postavio i da smo svedoci da je grad prošle godine raskinuo dugogodišnji ugovor u prevozu sa jednim konzorcijumom, jer nije bio na nivou onoga što svi Beograđani od javnog prevoza očekuju i za šta se i mi kao preduzeće zalažemo, a to je pre svega redovan i bezbedan javni prevoz.

- Ne podržavamo da bilo koji prevoznik u Beogradu prevozi naše sugrađane vozilima preko 15 ili 20 godina starosti, koja su neodržavana, nebezbedna, nemaju zimske gume u ovim uslovima, kao i da nemaju dovoljno vozila. Svim navedenim nedostacima takvi prevoznici narušavaju sve napore i imidž našeg preduzeća da pružimo što bolju uslugu prevoza Beograđanima.

Zato nam je vrlo lako da zaključimo da „kredibilni sindikati“ svojim istupanjem u javnosti i ovog puta pokazuju jednu misao o tome kako bi se trebalo ophoditi prema Beograđanima i javnom prevozu i za šta bi, kao što se nalazi u principu, jasno je da bi podržali urušavanje i GSP-a i Alse. Da li neznanjem ili iz razloga što ih neko za to plaća, verovatno nikada nećemo saznati. Jer oni imaju sve osim najbitnijeg, ne podržavaju ih zaposleni, ti podržava ih oko 0,7% zaposlenih od 5.500 koliko radi u JKP GSP Beograda.