PLANULA PRODAJA STANOVA: Na samo 18 kilometara od Beograda luksuzan kvadrat za 870 evra
IZVOR: blic.rs - 13.04.2019 | 07:51
Nedavno je sve iznenadila vest da se Beograđani masovono sele u Pančevo. Beg od gradske gužve, jurnjave za parkingom, jeftiniji život, samo su neki od razloga zbog kojeg je ta odluka sve popularnija.
Ipak, ono što prvo upada u oči kada je reč o prednostima ovog gradića jesu izuzetno povoljnje cene kvadrata, pa tako za novac koji u Beogradu možete kupiti 50 kvadrata u Pančevu možete čak i do 100.
U Pančevu definitivno cveta stanogradnja, samo u poslednjih nekoliko godina nikle su višespratnice širom grada. Sve je veći broj novoizgrađenih objekata koji su po cenama znatno jeftiniji nego u Beogradu, a Pančevo je samo na 18 kilometara od prestonice ili na dvadesetak minuta vožnje.
Pančevo je inače jedan od gradova koji se nalazi u vrhu liste po broju izdatih građevinskih dozvola, što nam govori da je potražnja nekretnina u ovom gradu sve veća.
Grad je poslednjih godina uredio i plansku dokumentaciju.
Luksuzni opremljen stan u Pančevu, tako na primer možete naći za 988 po kvadratu. Ukupno ima 86 kvadrata i nalazi se u blizini osnovne škole, pošte, tržnog centra i ambulante.
Sa druge strane, stan u novogradnji možete kupiti i za 871 evro po kvadratu. Uobičejena kvadratura u "pametnim stanovima" kako ih zovu je 57 metara kvadratnih, ali kada bude završeno biće i manjih i većih. Nalazi se u naselju Strelište, za koji kažu da je urbani blok, a nedaleko od njega je rekreativni centar "Mladost".
Dupleks kod hotela "Tamiš" prodaje se za samo 600 evra po kvadratu. Autobuska stanica se od stana nalazi na samo 50 metara, a ukupna kvadratura stana je 80 kvadrata.
Kako funkcioniše prevoz?Iako je zaseban grad, do Pančeva se lakše i brže dolazi nego do mnogih delova Beograda. Od Glavne autobuske stanice u gradu na Tamišu do Pančevačkog mosta u Beogradu stiže se autobusom za oko 25 minuta, a za još 10 do 15 do gotovo svih centralnih destinacija u prestonici. Autobusi ATP-a na liniji Pančevo - Beograd polaze na svakih pola sata, a u vreme jutarnjeg i poslepodnevnog špica i na 15 minuta. Jedina mana je nedostatak noćnog prevoza, pa od ponoći do prvih jutarnjih sati nema polazaka. |