Foto: Tanjug
Foto: Ilustracija
- Fransoa je potvrdio rad na porodičnom krosoveru srednje veličine. Ovaj model će se verovatno proizvoditi u srpskoj fabrici, zajedno sa obnovljenim Fiat 500L sa novim blagim hibridnim motorom i potvrđenim benzinskim motorima Firefli - navode italijanski mediji.
Pored toga, kako dodaju, planovi kompanije "Fijat-Krajsler automobili" (FCA) su i ulazak u proizvodnju električnih automobila koju je bivši direktor Serđo Markione odbacivao, a sada je ključ za oživljavanje torinske marke.
Kako su ranije prenosili mediji, kompanija, koja ima fabriku u Kragujevcu, mogla bi da oživi brend "Fijat" u Evropi serijom novih modela.
Kako su naveli, u pitanju su električni "fijat 500", produžena verzija malog modela "đardinjera", nova "panda", ali i "fijat tipo SUV". Poslednji model kompletirao bi gamu sa imenom "tipo" koja se proizvodi u turskoj fabrici "Tofaš", a obuhvata tri modela, hedžbek, limuzinu i karavan. Turska država uložiće 225 miliona evra u redizajn tog modela, koji je dostigao više od 100.000 prodatih primeraka samo u Evropi, a prodaje se i kao "fijat egea" u Turskoj (gde je prodaja veća od 34.000 vozila godišnje) i "dodž neon" u Meksiku. Budući da se u toj fabrici u gradu Bursi pored "tipa" proizvode i drugi modeli ("doblo", "kubo", "fijorino", ali i bratski modeli "pežo biper" i "sitroen nemo"), u FCA planiraju da proizvode "tipo SUV" u Kragujevcu, gde godišnja produkcija "fijata 500L" ne popunjava kapacitete fabrike.
Proizvodnja novog modela u Kragujevcu mogla bi da počne već 2020. ili 2021. godine.
Foto: Republika
Pročitajte još: