VOJVOĐANSKA BANKA: Pomoći drugima u krizi - jedan od najvažnijih zadataka društvene zajednice
IZVOR: Republika - 17.04.2020 | 06:00
Vojvođanska banka je od početka krize izazvane pandemijom virusa COVID-19, još jednom potvrdila poziciju CSR lidera pomažući najugroženijim segmentima društva. Posvećenost i opredeljenost društveno odgovornim aktivnostima je jedan od prioriteta kako bi u ovim teškim vremenima pomoć što pre stigla do onih kojima je najpotrebnija.
Banka se među prvim kompanijama odazvala pozivu UNICEF-a u Srbiji i donirala milion dinara za kupovinu respiratora, koji su trenutno najneophodniji zdravstvenom sistemu. UNICEF je mobilisao sve raspoložive resurse kako bi odmah pružio podršku naporima Vlade Republike Srbije u borbi protiv korona virusa. U ovoj akciji poručeno je 50 respiratora, zaštitna oprema i higijenski paketi u vrednosti preko 500.000 dolara.
Ovim gestom, Vojvođanska bankaje pokazala koliko je važno da privatni sektor u trenucima krize brzo reaguje i pozvala sve druge kompanije da slede ovaj primer, jer solidarnost i humanost u ovim trenucima spašavaju živote ljudi.
Nakon ove značajne donacije, opredeljena su dodatna sredstva u ukupnom iznosu od tri miliona dinara za lokalnu zajednicu u pet poslovnih regiona: Severna i Južna Vojvodina, Beograd, Zapadna i Centralna Srbija, Istočna i Južna Srbija. Sredstva će biti donirana državnim institucijama, udruženjima i organizacijama na lokalnom nivou u cilju stabilizacije socijalnih i ekonomskih posledica pandemije.
Sve aktivnosti koje Vojvođanska banka sprovodi, ipak, su nezamislive bez ogromnog zalaganja, truda i solidarnosti njenih zaposlenih. Oni su istinski, najveći heroji trenutne situacije koji odgovorno i posvećeno rade svoj posao u novonastalim okolnostima, gde su kolege u filijalama u stalnom kontaktu sa klijentima na terenu.
U vanrednim uslovima, u veoma kratkom roku osiguran je nesmetani rad banke i sprovođenje različitih mera, poput, moratorijuma na kredite, dostupnosti penzija i podizanja platnih kartica našim najstarijim klijentima. Svi klijenti upućeni su na kanale elektronskog bankarstva, gde je omogućeno da se bez dolaska u banku sprovedu sve neophodne transakcije i da se ujedno online aktivira m-bank i e-banking aplikacija.