BEDNO! KAD "BEKS" OBEĆA, SIGURNO JE LAŽ! Ovako kurirska služba vara i obmanjuje klijente!


IZVOR: E. S. T. - 09.12.2020 | 08:53


Isporučićemo hitno, najhitnije. Naravno, ništa ne sumnjajte, sve će biti u najkraćem roku... Kurirska služba "Beks" sve će vam obećati samo da im platite i postanete njihov klijent. Međutim, problem je što će malo toga uraditi.

Foto: ST/N. PANČIĆ

Foto: Ilustracija

NIJE PRVI PUT

Savetnik za potrošače pisao je u nekoliko navrata o problemima koji su naši čitatelji imali s ovom službom za dostavu koja usluge, treba li reći, ne naplaćuje nimalo jeftino. Ovog puta požalila nam se čitateljka koju su, kako se izrazila, bukvalno preveslali žednu preko vode. Iz "Beksa" su joj, posle naših pitanja, ponudili javno izvinjenje.

- Imala sam veoma važnu isporuku. Da bih bila sigurna da će pošiljka stići na vreme, a to mi je bilo baš od izuzetne važnosti, zvala sam "Beks" ujutru. Htela sam pre slanja da proverim da li je sigurno da će nešto, ako se pošalje u toku dana iz Novog Sada, stići sutradan do mene u Beograd. Iz "Beksa" su izričito rekli da može, da je to sigurno i da ništa ne brinem, samo ukoliko sve pripremim i obavestim ih do 14 časova - ispričala nam Beograđanka koja je molila da joj ne pominjemo ime (svi podaci poznati redakciji).

Čitateljka: Obećali su mi da će po paket doći do 14 časova. Došli su sutradan

Foto: ST/N. PANČIĆ

Foto: Ilustracija

Kako kaže, zvala je i obavestila "Beks" već u 10 ujutru da je pošiljka spremna.

- Namerno sam to učinila puna četiri sata pre roka koji su mi naveli jer mi je važan posao zavisio od te pošiljke. Ostavila sam i adresu u Novom Sadu na koju treba da dođu da bi preuzeli paket koji treba da mi donesu u Beograd. Moj zahtev je tada primljen i rečeno mi je da će neko doći do 14 časova. Na moje dvaput ponovljeno pitanje da li je to sigurno, rečeno mi je da jeste. Ipak, niko se nije pojavio na adresi u Novom Sadu. Ni u 14 ni u 15 ni u 16 časova. I do kraja dana. Bez poziva, objašnjenja, izvinjenja... - objašnjava naša sagovornica.

BAŠ BEZOBRAZNO

Kada je prošlo 17 časova, okrenula je "Beks".

- Uputili su me, što je vrhunski bezobrazluk, na broj za reklamacije, za koji se ispostavilo da radi samo do 17 časova. Kada sam nazvala sutradan ujutru da proverim šta se dešava, ponovo nije moglo da se dođe do kurira. Tek kasnije su mi javili da je paket preuzet, ali nisam mogla da znam kada da ga očekujem na adresi u Beogradu. Budući da je paket preuzet s danom kašnjenja, očekivala sam da ću bar moći da dobijem bilo kakvu informaciju o vremenu dolaska, bez obzira na to što je meni sve što sam planirala propalo, a s obzirom na to da mi je pošiljka bila potrebna dan ranije - zaključuje naša sagovornica. 

Odgovor "Beksa": Javno se izvinjavamo

Ovo je odgovor koji smo dobili od "Beksa" nakon što smo im predočili ceo slučaj:

- Proverili smo pošiljku. Istina je da je preuzimanje kasnilo jedan dan. Jedino što možemo sada da uradimo jeste da uputimo javno izvinjenje klijentu zbog neprijatnosti koja se desila. Trenutne okolnosti su nam svima donele dosta neizvesnosti. Dovedeni smo u situaciju da ne znamo da li će neko od naših zaposlenih sutra da bude zaražen virusom i da li ćemo odluke o promenama na terenu morati da donosimo na licu mesta. Potrudićemo se da uslugu obavljamo neometano i da slične situacije predvidimo i izbegnemo.

 

 

 
$bp("Brid_07503420", {"id":"23088","width":"16","height":"9","carousel":"238"});