Pejić otkriva kako će izgledati izborna trka: Oštra kampanja i dueli, veliki mitinzi prošlost


IZVOR: E. S. T. - 05.05.2020 | 05:07


"Onog trenutka kad se ukine vanredno stanje ima smisla da se nastavi započeti izborni proces", kaže direktor agencije "Faktor plus" Vladimir Pejić i ističe da kampanja praktično već traje, a biće intenzivirana, ističe, kad se bude znao tačan termin izbora.

Foto: Tanjug/D. GOLL

Vladimir Pejić

Povodom najave predsednika Srbije Aleksandra Vučića da bi parlamentarni izbori mogli biti održani 14. ili 21. juna, Pejić kaže da je 21. jun najrealniji termin za izbore, ali da to zavisi, pre svega, od zakonskih okvira i zdravstvene situacije sa koronavirusom.

Pejić očekuje intenzivnu i oštru predizbornu kampanju, koja će se, za razliku od prethodnih, odvijati, pre svega, u medijima. Procenjuje da će u fokusu kampanje biti ekonomija zemlje posle krize izazvane epidemijom koronavirusa.

Dodaje da praksa velikih mitinga pripada prošlosti i da to više nije primarno sredstvo komunikacije sa biračima, dok stranke mnogo više pažnje usmeravaju na štampane, elektronske i onlajn medije, kao i na društvene mreže.

- Očekujem da će sada to biti još izraženije, da će biti više TV duela i predizbornih aktivnosti na internetu, kao i terenskih aktivnosti poput stranačkih štandova - navodi Pejić.

Upitan kome će takav vid kampanje više odgovarati, Pejić kaže da to neće imati uticaja na učesnike izbora i da će većina biti na pozicijama sličnim kao pre uvođenja vanrednog stanja.

- Sumnjam da za nešto više od mesec dana, koliko će trajati kampanja, može da se nešto značajno promeni jer, prema istraživanjima javnog mnjenja, nema velike neizvesnosti u pogledu pobednika - ocenjuje Pejić.