VESIĆ: Svaka konkurencija je dobrodošla, pa i na beogradskom aerodromu!
IZVOR: Republika - 09.09.2023 | 11:34
Kaže da Ministarstvo gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture priprema izveštaj o svemu što se događalo tokom leta na beogradskom aerodromu, koji će biti poslat vladi.
Ministar građevinarstva Goran Vesić izjavio je danas Tanjugu, povodom najava iz Er Srbije da će praviti hangar za održavanje aviona (MRO) na aerodromu u Beogradu, pokrenuti ugostiteljske delatnosti, ali i sopstveni kargo i hendling servis, da je svaka konkurencija dobrodošla.
Vesić je podsetio da je ranije izrazio nezadovoljstvo, kao i Er Srbija, radom kompanije Vansi tokom leta, koja je koncesionar beogradskog aerodroma.
- Er Srbija je vlasnik zemaljskog operatera GAS (Ground airport service) koji je letos aktiviran kako bi se prevazišli problemi u funkcionisanju aerodroma koje kompanija Vansi nije umela da reši. Zbog toga smo u avgustu doneli odluku da omogućimo da još tri zemljska operatera mogu da rade na aerodromu Nikola Tesla - naveo je Vesić.
Kaže da Ministarstvo gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture priprema izveštaj o svemu što se događalo tokom leta na beogradskom aerodromu, koji će biti poslat vladi.
- Jednostavno, ponašanje koncesionara tokom leta mora da dobije svoju zvaničnu ocenu, jer aerodrom pripada Srbiji, a koncesionar samo upravlja njime - naglasio je Vesić u izjavi za Tanjug.
Generalni direktor Er Srbije Jirži Marek izjavio je ranije da srpska avio-kompanija želi da napravi, zajedno sa partnerom "Turkish Technic", hangar za održavanje aviona (MRO-Maintenance, reparations and operations) na aerodromu u Beogradu.
- Prema sporazumu o zajedničkom ulaganju sa partnerom specijalizovanim za održavanje aviona (Turkish Technic), želimo da napravimo hangar za MRO na aerodromu u Beogradu. Želimo i da ponovo pokrenemo ugostiteljsku delatnost. Nezadovoljni smo proizvodom kompanije sa kojom imamo ugovor na dve godine, a ona je jedini dobavljač. Takođe razmišljamo o sopstvenom kargo i hendling servisu - rekao je Marek za poljski avio-portal "Rynek Lotniczy".
Kako je naveo Marek, održavanje aviona i "ketering graund hendling" su danas najveći problemi Er Srbije, a autsorsing ovih delatnosti proteklih 10 godina očigledno nije doneo željene rezultate.