SBB KRŠI ZAKONE, PA KUKA NA CENZURU! Direktno uvredili korisnike, sad pokušavaju da se operu


IZVOR: Republika - 15.10.2023 | 12:37


Pozivaju se na zakone koji oni prvi krše!

Foto: Printscreen
SBB KRŠI ZAKONE, PA KUKA NA CENZURU! Direktno uvredili korisnike, sad pokušavaju da se operu

Vest da je javni medijski servis RTS zabranio objavu promotivnih spotova kompanije SBB odjeknula je poput bombe u Šolakovim medijima, gde su brže-polje krenule žalopojke o cenzuri i pozivanju na zakone.

Pozivaju se na zakone koji oni prvi krše!

Naime, cela reklama implicitno vređa korisnike drugih operatora jer se u jednom delu navodi kako je "SBB izbor ljudi koji imaju svoje "JA", ljudi koji veruju u prave vrednosti" čime se šalje poruka da korisnici drugih operatera ne veruju u prave vrednosti.

Bez uvijanja SBB je ovim direktno uvredio sve one koji nisu potpisali ugovor s njima potučujući da "ako nisi s nama onda si beskičmenjak; ako ne daješ novac nama, onda si osoba koja nema svoje "ja".

Nakon što je reklama jednom emitovana, povučena je iz programske šeme, a Predrag Azdejković, član UO RTS, objasnio je da je povučena iz veoma jednostavnog razloga - nije u skladu sa Zakonom o oglašavanju.

 

 


- Reklama za SBB nije u skladu sa Zakonom o oglašavanju i zato joj nije mesto na RTS ni na jednom drugom profesionalnom mediju koji poštuje zakone ove zemlje! Reklama u celosti krši član 6, stav 3 - oglasna poruka ne sme da sadrži izjave ili vizuelno predstavljanje koje se može smatrati uvredljivim - napisao je on na mreži X.

Zašto nas tako bezobrazno vređaju? 

Nakon besramne reklame i još besramnijeg pokušaja da izazove sažaljenje naroda koje je ovim snimkom uvredio, ovaj potez oštro su osudili i njihovi, ali i korisnici drugih mreža.

- Šta smo mi koji koristimo usluge drugih operatora? Beskičmenjaci? To je vid diskriminacije, nepoštovanja konkurencije i u suprotnosti je sa Zakonom. Obratio sam se i njima. Tražim objašnjenje. Zašto nas tako bezobrazno vređaju? - navodi se u jednoj od poruka.

Sad pokušavaju da se operu 

Nakon što su verovatno i sami shvatili koliko je ovaj potez bio bahat, iz kompanije su krenula pravdanja i pokušaji da se operu.

Poručili su da nikog ne diskriminišu (iako je već utvrđeno da to ipak rade ovakvim porukama), a kompletna poruka koju su uputili medijima u saopštenju predstavlja pokušaj da skinu bes javnosti sa sebe.

- Oglasna poruka ne diskriminiše bilo koga. Naša želja je da svi građani Srbije imaju mogućnost da izaberu operatora čije usluge žele da koriste i da svi imaju jednaka prava kod tog izbora, na šta mi kao kompanija apelujemo godinama, tražeći od institucija da nam omoguće da pod jednakim uslovima, kao i drugi operatori, širimo našu mrežu na celu Srbiju, upravo da bismo omogućili da svi građani imaju slobodu izbora. Ukazujemo da je naša oglasna poruka istinita, u skladu sa zakonom, dobrim poslovnim običajima lojalne konkurencije i profesionalnom etikom. Reklamna kampanja ističe opšte vrednosti i prava svakog pojedinca na mišljenje i stav, a tekst reklame je istinit i potkrepljen podacima sa terena - navodi se u saopštenju.

BONUS VIDEO