EVO ZAŠTO SRBIJA NE SME DA STANE! Grafika uspeha: Država se za samo 11 godina preporodila i potpuno transformisala, idemo dalje...
IZVOR: K. B. - E. S. T. - 29.11.2023 | 05:10
Nikli su novi auto-putevi i brze saobraćajnice, imamo rekordne devizne rezerve i zalihe zlata, izgrađene su i obnovljene škole, bolnice...
Lista "Aleksandar Vučić - Srbija ne sme da stane" jedina je koja 17. decembra ide pred narod s programom i, što je najvažnije, rezultatima iza sebe.
Brojke govore dovoljno - dva i po puta veće plate nego pre 11 godina, gotovo 50 odsto veće penzije, deset puta više izgrađenih kilometara auto-puteva, milioni evra za bolnice, muzeje, škole...
U predizbornom spotu SNS pojavljuje se devojka koja korača napred, a ispred nje se smenjuju slike svega onoga što je urađeno pod vlašću naprednjaka. Smenjuju se slike puteva, rekonstruisanih pruga, izgrađene brze pruge, "Er Srbije", Beograda na vodi... Ređaju se brojke: smanjen javni dug, povećane rezerve zlata...
Ukoliko samo sklonite miš s crvenog dugmeta pored devojke, ona kreće da pada i da se vraća unazad - i to bukvalno. Pred čitaocem se za tili čas stvori sumorni podsetnik kako je bilo nekad: zatvorene fabrike, propale privatizacije, zahvaljujući čemu su hiljade ljudi ostale bez posla...
Srđan Graovac iz Centra za društvenu stabilnost kaže da je spot dobar pokazatelj rezultata koji su postignuti, ali isto tako i rezultata onih koji su ranije bili na vlasti, a sada bi da se vrate:
- To je možda najbolji pokazatelj gde se građani na jednom mestu mogu uveriti kako je izgledala zemlja u vreme onih koji su sada opozicija, a kako izgleda danas. Brojke su neumoljive, one su jasan pokazatelj rezultata, tu nema nikakve dileme, razlika je očigledna.
Foto: Republika
Krstić: Realan život realnih ljudi
Marketinški stručnjak i analitičar Nebojša Krstić ističe da je kvalitet kampanje "Snaga je u ljudima" u tome što je to forma testimonijala, gde ljudi iz realnog života govore o svom životu:
- Nisu političari koji recituju naučeno, nisu glumci, već autentični građani Srbije. Plus, čitava kampanja je pozitivna, što je dodatni kvalitet na sav bes, mržnju i laži koje neki drugi sipaju u ovoj kampanji.
Foto: Republika