SKANDAL! Srpska firma pravi kravatu za bivšeg pripadnika UČK - Džaferi se pohvalio posebnim vezom! (FOTO)
IZVOR: Republika - 30.01.2024 | 12:56
Fotografija se deli na društvenim mrežama.
Novoizabrani predsednik prelazne vlade Severne Makedonije za sprovođenje izbora Talat Džaferi je juče preuzeo funkciju od dosadašnjeg premijera Dimitra Kovačevskog.
Džaferi je inače etnički Albanac i učestvovao je u albanskoj pobudi u Severnoj Makedoniji. Još bitnije za nas je i to što je bio aktivni pripadnik, odnosno borac UČK, na teritoriji Kosova i Metohije.
Ali Ahmeti, predsednik albanske stranke DUI iz koje dolazi i Talat Džaferi, ovom prilikom je odradio specijalne kravate za sve albanske lidere u Severnoj Makedoniji, a oni su se posebnim vezom pohvalili i medijima.
Međutim, ono što apsolutno svim našim građanima "upada u oko" je da je srpski brend radio kravate za Albance, i to Albance koji ne kriju da su bili borci terorističke organizacije UČK na Kosovu i Metohiji.
U pitanju je čačanka firma "Maruška", koja se bavi izradom marama, ešarpi i kravata, i to ne samo u Srbiji, već i, kako vidimo, za malo šire tržište.
Inače, treba napomenuti da je upravo grad Čačak 1999. godine, tokom bombardovanja, više od 10 puta bio na meti agresora, a više sugrađana se našlo i na karauli Košare, na meti terorista.
"Ne znamo šta rade sa njom kad napusti proizvodnju"
Tim povodom, ekipa Republike je kontaktirala sa pomenutom firmom "Maruška" iz Čačka, koja je za naš portal rekla da oni sa ovom kravatom i posvetom "nemaju nikakve veze".
- Povodom objava na društvenim mrežama da je kompanija Maruška izradila kravatu koja se dovodi u kontekst sa nedavnim političkim dogadjajima u susednoj Severnoj Makedoniji, želimo jasno i nedvosmisleno da istaknemo da sa izvezenom i sa namerom iste nemamo nikakve veze.
Kompanija Maruška, kao porodična firma ima jasno definisanu misiju i vrednosti, koje se temelje na promociji srpske istorije, kulture i tradicije kroz poznata umetnička dela i saradnju sa muzejima. Naši proizvodi su izraz srpskog umetničkog nasleđa i ponosno ih delimo sa svetom - piše u odgovoru koji je dobio naš portal.
Dodaje se:
- Kada proizvod napusti naše ruke, on postaje vlasništvo kupca koji ima pravo da sa njim postupa kako želi. Brend Maruška ne kontroliše dalje postupke ili odluke kupaca nakon kupovine, niti utičemo na to kako će naši proizvodi biti korišćeni ili predstavljeni u javnosti.
Želimo da potvrdimo da naše poslovanje i etički kodeks stoje iznad bilo kakvih političkih ili individualnih interesa. Naša posvećenost izvrsnosti, kvalitetu i vrednostima kulturnog bogatstva Srbije ostaje nepromenjena.
Zahvaljujemo vam na razumevanju i nepokolebljivoj podršci koju ste nam pružali tokom 20 godina poslovanja. Maruška ostaje posvećena stvaranju proizvoda koji promovišu lepotu, tradiciju i kulturu naše zemlje. -
BONUS VIDEO: