VESIĆ NA SAJMU KNJIGA: Potpisivao svoju monografiju "Digitalni politički marketing"


IZVOR: Republika/ T. J. - 26.10.2024 | 15:50


Pisana je na srpskom, slovenačkom i engleskom jeziku.

Foto: ST/Tamara Pavišić
VESIĆ NA SAJMU KNJIGA: Potpisivao svoju monografiju "Digitalni politički marketing"

 

 

Ministar saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture Goran Vesić potpisovao je danas na 67. Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu svoju naučnu monografiju "Digitalni politički marketing", pisanu na srpskom, slovenačkom i engleskom jeziku.

Foto: ST/Tamara Pavišić

 

Izdavač je engleska kuća "Pearson", a ministar ističe da je ideja ove naučne monografije da mladima pokaže na koji način se društvene mreže mogu koristiti u političkim kampanjama.

- Veliko mi je zadovoljstvo što smo profesor Miha Marič i ja posle Ljubljane, gde smo održali promociju ove naučne monografije 'Digitalni politički marketing', danas u Beogradu na Sajmu knjiga - rekao je Vesić.

Foto: ST/Tamara Pavišić

Goran Vesić

Želeli su, kako dodaje, da kroz ovu naučnu monografiju pokažu na koji način se razvijao digitalni politički marketing poslednjih 10 godina.

- Hteli smo da ukažemo na njegovu važnost i koliko je važno za ljude koji se bave javnim poslom da budu u kontaktu sa ljudima, odnosno građanima, jer je to mesto gde mogu da saznaju za probleme, da ostvare interakciju i rešavaju probleme s obzirom da su naši životi sve više vezani za same društvene mreže - kazao je Vesić.

Foto: ST/Tamara Pavišić

Monografija "Digitalni politički marketing"

Ministar naglašava da političari koji ne koriste društvene mreže za komunikaciju sa građanima ne mogu očekivati uspeh.

- Ja sam svoje primere dao, a profesor Miha Marič je uspeo da mi pomogne da napravimo udžbenik. Nadam se da će on biti popularan ovde koliko je već popularan u Sloveniji, a da će mladim ljudima koristiti jer je suština da se prenese znanje - istakao je Vesić.

Foto: ST/Tamara Pavišić

Vesić potpisuje monografija

Koautor "Digitalnog političkog marketinga" i profesor sa Univerziteta u Mariboru Miha Marič kaže da su bili iznenađeni interesovanjem za promociju ovog udžbenika u Ljubljani.

- Drago mi je što su naši čitaoci u ovih par dana, koliko je prošlo od promocije, shvatili da se knjiga sama po sebi može koristiti i za digitalni marketing preduzeća - rekao je Marič.

Foto: ST/Tamara Pavišić

Miha Marič

Ističe da su ministar i on već razgovarali o daljoj saradnji.

- Razmišljamo da napišemo i knjigu na temu ljudskih resursa, koja će sigurno biti zanimljiva široj publici - poručio je Marič.

Foto: ST/Tamara Pavišić

Potpisivanje monografije

Koautor ove naučne monografije je i profesori sa Univerziteta u Mariboru Goran Arsenijević.

Promocija "Digitalnog političkog marketinga" prvobitno je održana 23. oktobra na Univerzitetu u Ljubljani, gde je Vesić održao i prvo predavanje studentima o sve značajnijoj ulozi društvenih mreža u politici, s naglaskom na kampanje koje su prethodnih godina vodili predsednički kandidati u SAD-u.

Međunarodni sajam knjiga počeo je 19. oktobra i trajaće do sutra.

BONUS VIDEO