HALAPLJIVI ĐILAS ZARAĐUJE NA TUĐOJ MUCI: Klepa pare na čituljama
IZVOR: Biljana BOJIĆ - 17.09.2020 | 03:42
Dragan Đilas, lider SSP, započeo je novi biznis. Ubuduće će zarađivati na pokojnicima. Portal Direktno, koji zvanično vode Đilasov kum i blizak saradnik (pogledajte okvir), uveo je u medijskom svetu novinu u načinu zarađivanja - internet čitulje!
- Gubitak najmilijih je nenadoknadiv u životima svih nas. Nakon njihovog odlaska ostaje sećanje, drage uspomene, a uz pomoć portala Direktno.rs i Čituljesrbija.rs, zvaničnog sajta posvećenog preminulima, možete im odati poslednju počast i na internetu - ubeđuju na tom portalu pod naslovom "Čitulje na Direktno - da najmiliji ne budu zaboravljeni".
TEŠKI TRENUCI
Apeluju potom "u teškim trenucima za porodicu - poslednji pozdrav nek bude dostojanstven" (!?):
- U vremenu naprednih tehnologija uspomene na najmilije traže moderniji put do rođaka, prijatelja, kumova, komšija... I naš cilj je da svima olakšamo proces objave informacija o smrti, saučešću, poslednjih pozdrava i ispraćaja.
Uz to, korisnici usluga iz celog sveta mogu se, navode, obavestiti o ličnom gubitku - "jer može se desiti da informacija o smrti stigne kasno" (!?).
Poslanik SNS Vladimir Marinković kaže da je Đilas ušao u novi biznis jer više ne može politički da manipuliše građanima, pa se prebacio na biznis sa čituljama:
Uigrana ekipaPortal Direktno pokrenuli si Đilasovi dugogodišnji bliski saradnici i prijatelji. Glavni urednik je njegov kum Igor Velimirović, a direktor Đorđe Stefanović, koji poslovno sarađuje s Đilasom još od 2002. kad je bio direktor u firmi "Sport medija", čiji je većinski vlasnik bio Đilas. Istu funkciju je vršio i u Đilasovoj "Dajrekt medija", pa u firmi koja je izdavala dnevni list Pres, iza kog je stajao lider SSP. Nije nepoznato da se Đilas bogatio dok je vršio državne funkcije. Tad se bavio prodajom reklama i sekundi medijima, a preko svojih firmi i na taj način ih pritiscima i trgovinom uticajem držao u šaci. Na to je ukazivano i u izveštajima Saveta za borbu protiv korupcije. |
- Prvi put čujem za tako nešto. Ali Đilas je dobar i uspešan isključivo u otimanju narodnog novca i već pripremljenim (političkim) kombinacijama, što je potvrdio i u ovom slučaju.
Uvođenje internet čitulja kao načina da se u 21. veku zaradi dodatni novac predstavlja primer morbidne zloupotrebe medija, tvrdi izvršni direktor za odgovorne medije Marko Matić i dodaje da je to praksa po kojoj će Đilas ostati upamćen.
Foto: direktno.rs/printscreen
- Đilas nastavlja sa daljim unižavanjem i instrumentalizacijom novinarske profesije. Ali to je i logičan nastavak svega onoga što je Đilas radio u vreme kada je obavljao funkciju gradonačelnika Beograda, a kada je tajno kupovao i kontrolisao medije i koristio ih u obračunima sa političkim protivnicima, ali i unutarstranačkom konkurencijom - podseća Matić.
IZGUBLJENA NADA
Pošto je izgubio i poslednju nadu da će da se dokopa vlasti i nastavi da se bogati na račun građana Srbije, lider SSP, kako ističe naš sagovornik, očigledno u potrazi za novim izvorima prihoda nije birao sredstva:
- I nema skrupula, pa je u stanju da zarađuje čak i na mrtvima.
Đilas nije odgovorio na pitanje Srpskog telegrafa o novini u zarađivanju koji je uveo portal niti kako se opredelio za novi biznis.