"ĐILAS NIKAD NIJE MARIO ZA GRAD - VAŽAN MU JE SAMO DŽEP"
IZVOR: Tanjug - 06.02.2018 | 15:45
Član Predsedništva Srpske napredne stranke, Vladimir Orlić izjavio je danas da je Dragan Ðilas trebalo bar elementarno da se informiše o temama o kojima govori i koje bi savladao kao bivši gradonačelnik, da se interesovao za svoj posao, umesto za svoj džep.
- Red bi bio da se žuti tajkun Ðilas, kad u svom jurišu na gradsku kasu već pozira sa lažnim sindikalcima koji i ne kriju da su sa njim u biznis - varijanti za mesta na izbornim listama, bar elementarno informiše o temama o kojim priča i koje bi savladao kao bivši gradonačelnik, da se interesovao za svoj posao, umesto za svoj džep - rekao je Orlić.
Đilas izbio 11 miliona evra iz džepa Beograđana zbog autobusa
On je naveo da Ðilas onime što je danas govorio o GSP, da će se to preduzeće ugasiti, potvrđuje reči "svojih pajtosa iz žutog preduzeća: da je reč o neznalici i štetočini".
Kako je rekao zbog toga je kritikovan, kao i zbog namernog uništavanja Ikarbusa, koji je u njegovo vreme gurnut na ivicu stečaja.
- Sposobni ljudi koji su vodili Beograd nakon Ðilasovog mračnog perioda trudili su se iz petnih žila da kompanija bude spašena, kupili 60 solo i 30 zglobnih autobusa, rade na nabavci još 100 solo i 50 zglobnih autobusa od domaće kompanije. Dok mi tražimo nova tržišta za našeg proizvođača, sve snage mraka iz žutog kartela to sabotiraju u svakoj prilici, iznoseći najgore moguće optužbe o nekakvom "lošem kvalitetu" naših autobusa - rekao je Orlić.
Foto: Tanjug/Dimitrije Nikolić
Kako je dodao "podlo i sebično, kao što rade i sve drugo, misleći samo na svoj džep i svoje kombinacije, tako su i tramvaje plaćali 2.7 miliona po vozilu, ukupno više od 80 miliona evra, mimo svake tržišne logike, i sve im je bilo taman - jer je iz tuđeg džepa. Iz kase Beograda koju su uništavali još gore nego svoju partijsku kasu, a koja je danas Ðilasova lična kasa".
Svaki Solarisov autobus platio 55.000 evra više od cene domaćih autobusa
On je rekao i da u "žutom kartelu" ne mare za to što je danas kroz programe javno-privatnog partnerstva za Beograđane obezbeđeno 420 + 250 kvalitetnih vozila za grad i prigrad, što se na taj način štedi više od 2 miliona evra godišnje, a Beograđanima se pruža daleko više "nego u mutna vremena žutog kartela".
- I ne moraju da mare - to znaju i to poštuju Beograđani. Zato će im na izborima i staviti do znanja da nisu zaboravili njihov lopovluk, štetočinsko ponašanje, zaduživanja i kombinacije. Sa snagama užasne prošlosti Beograd više ne želi da ima posla. Put razvoja grada, modernizacije i unapređenja kvaliteta života svih delova prestonice vodi na suprotnu stranu od Ðilasa, Šapića, Jeremića, Jankovića, Šutanovca i njihovog zajedničkog gazde. To je put - ka budućnosti - zaključio je Orlić.