U borbi protiv Vučića, ide se na Đilasa, Jankovića i Jeremića
IZVOR: Tanjug, Republika - 20.02.2018 | 13:00
" Cilj kampanje koja se vodi proitiv Aleksabdra Vučića je da se on oslabi i da se na republičkom nivou njegova popularnost spusti ispod 50 odsto i ispod 40 u prestonici i lokalnim sredinama", izjavio je danas glavni i odgovorni urednik Večernjih novosti Milorad Vučelić.
- U traganju za alternativom u borbi protiv Vučića, ide se na Đilasa, Jankovića i Jeremića. Znaju da oni nisu baš valjana alternativa, ali služe za male ugrize na telu vladajuće stranke - ocenio je Vučelić.
Vučelić poseća da je Đilas davno počeo da se bavi biznisom, a zatim se pojavio sa političkim uticajem.
- Tu je stalno njegova klackalica. Uzimanje vlasti i politički uticaj omogućuje hiljadu puta veći promet njegove firme "Dajrekt medija". Politička moć se onda koristi da se uvećava kapital. Kada se moć izgubi, obavljaju se fiktivne promene, drži se određeni uticaj, a kada obrti novca ne budu dovoljni, ponovo se juriša na vlast. Tada se koriste sva sredstva. Podsećam da je Đilas opljačkao svoju stranku zajedno sa Šapićem, što je potvrđeno iz unutrašnjosti stranke. Dobija se, dakle, slika jedne hobotnice - kaže on za Pink tv.
Foto: ST/N. MANDIĆ
Jedan krak hobotnice, ističe, čini agencija koja se bavi oglašavanjem, vlasnik kablovskih operatera, zatim unošenje novca koji može biti predmet internacionalne obrade, politički uticaj i interesi u vidu novca.
- Sve to zajedno čini hobotnicu ili spregu za ovladavanje javnom scenom i medijima - objašnjava Vučelić.
Prema dokumentaciji u koju su "Novosti" imale uvid, Šolak je krajem oktobra obezbedio Đilasu čak četiri i po miliona evra na ime prodaje zgrade u Ulici antifašističke borbe 13b u Beogradu, a transakciju su pokušali da prikriju kupovinom preko firme čiji se krajnji vlasnik teško otkriva, ali svi tragovi vode do Šolaka.
Vučelić je gostujući na TV Pink rekao da se krenulo upravo tim tragom i došlo do toga da je ovo način da se finansira Đilasova kampanja, odnosno kampanja protiv Vučića.