BEOGRAD NA MAPI SVETSKOG LUKSUZA, SVE ĆE SIJATI ZA EXPO 2027: Najprestižniji hotelski lanci u naredne dve godine u Srbiji


IZVOR: Biljana BOJIĆ - 28.03.2024 | 19:30


Dolazak "Sent Ridžisa", "For sizonsa" i "Rica" privući će i najprobirljivije goste koje naša prestonica očekuje

Foto: Promo, Tanjug/AP, Vladimir Lukić, Profimedia
BEOGRAD NA MAPI SVETSKOG LUKSUZA, SVE ĆE SIJATI ZA EXPO 2027: Najprestižniji hotelski lanci u naredne dve godine u Srbiji

Srbija je atraktivna destinacija za investicije, ali je sve primamljivija za turiste, naročito iz inostranstva. Otuda će hotelska ponuda Beograda uskoro biti bogatija za još tri čuvena svetska hotelska lanca. U srpsku prestonicu, naime, stižu najluksuzniji hotelski brendovi - "Sent ridžis" (St. Regis), "For sizons" (Four seasons) i "Ric-Karlton" (The Ritz-Carlton).


DIZANJE LESTVICE


Dolazak ovih hotelskih giganta najavio je predsednik Srbije Aleksandar Vučić:


- Ponosan sam na činjenicu da nastavljamo da dovodimo investitore iz celog sveta.
Ovim će Beograd podići turističku ponudu za nekoliko lestvica i našu prestonicu svrstati među svetske metropole koje mogu da se pohvale ponudom i za najprobirljivije goste. O značaju i turističkim benefitima ovih investicija ukazuje i činjenica da u Evropi postoji samo šest hotela "Sent ridžis", a da ih nemaju Pariz ili Berlin.


Ovo je veliko priznanje našoj prestonici i svrstava je na mapu svetskog luksuza uoči EXPO 2027. Ministar turizma i omladine Husein Memić kaže za Srpski telegraf da je dolazak prestižnih hotelskih lanaca za Srbiju veoma značajno.


- I zato što će Beograd biti domaćin EXPO za tri godine, kada se očekuje dolazak oko tri miliona posetilaca u tri meseca. S druge strane, kada dođu vrhunski hotelski lanci, za njima stižu i ostali investitori. Konačno, Beogradu je potrebno jačanje hotelskih kapaciteta jer je, naročito posle pandemije korone, sve atraktivnija turistička destinacija. Procene su da se iz godine u godinu ovde uvećava broj turista oko 20 odsto - navodi Memić.


OGROMAN POMAK


Inače, Srbija je u prošloj godini napravila najveći pomak u svetu u zaradi od poseta turista iz inostranstva, navedeno je i u izveštaju turističkog barometra Ujedinjenih nacija. Ostvaren je rekordan prihod od 2,56 milijardi evra. Srbiju je lane posetilo 2,1 milion stranih gostiju. Inače, u prethodnoj deceniji broj noćenja stranih gostiju povećan je skoro tri puta, a od 2012. do 2022. porastao je sa 27 na 40 odsto. POGLEDAJ GALERIJU

 

1. "Sent Ridžis"


U Kuli Beograd prvih 11 spratova predviđeno je za hotel "Sent Ridžis Beograd", najluksuzniji brend čuvenog hotelskog i rezidencijalnog lanca "Meriot internešnel".
Imaće 125 soba i apartmana s pogledom na grad ili na Savu. U hotelu će se nalaziti restoran na vrhu zgrade s panoramskim pogledom, celodnevni restoran, bar, spa-centar, bazen, teretana i prostor za sastanke i proslave. Inače, od 14. do 39. sprata prostiraće se prvi "Sent Ridžis" brendirani luksuzni stanovi, prvi takvi u ovom delu Evrope. Posle 26 najekskluzivnijih destinacija u svetu, "Meriot" je izabrao baš Beograd na vodi kao idealno mesto za ove megaluksuzne stanove.

2. "Ric-Karlton"


Hotelski lanac s istorijom dugom preko 100 godina poznat je širom sveta po svojoj filozofiji rada i zlatnim standardima, koji su utemeljeni na vrhunskom ophođenju prema gostima, između ostalog i po tome što je obraćanje uvek po imenu. Početkom 20. veka u SAD je postojalo samo nekoliko ovih hotela, a 1983. osnovana je kompanija "Ric-Karlton Hotel LLC". Tada počinje njihova ekspanzija, tako da je 1998. ovaj brend kupio lanac "Mariot internešnel". Osim hotela, počinju da razvijaju i otvaraju i rizorte.

3. "For sizons"


Ovo je jedan od najprestižnijih i najluksuznijih hotelskih lanaca sa sedištem u Kanadi. Svoj prvi hotel otvorili su 1961. i trenutno imaju 92 hotela u 38 zemalja širom sveta.

BONUS VIDEO