Željko Mitrović: U "Zadruzi" bih se osećao kao u zatvoru!
IZVOR: Dušan LUKIĆ - 20.03.2019 | 04:25
Vlasnik i direktor Pink televizije Željko Mitrović (51) najavio je juče na konferenciji za novinare niz novih projekata koji će uskoro početi da se emituju na ovom kanalu, a za Srpski telegraf je otkrio da bi se u rijalitiju "Zadruga", čiji je tvorac, osećao kao u zatvoru!
Naime, prvi čovek ružičaste televizije je prokomentarisao da ne bi voleo da se nađe na imanju u Šimanovcima jer se u zatvorenom prostoru ne bi osećao prijatno, te i da razume zbog čega se pojedini zadrugari odluče na beg iz Imaginarijuma posle nekoliko meseci.
Miljanu Kulić možete ponovo da očekujete u "Zadruzi 3" |
- Neko rijaliti razume kao veliku priliku, a neko kao kaznu, i to se dešava, jer tamo nije nimalo lako. Mene, recimo, da neko stavi tamo, ja bih se osećao kao u zatvoru. Oni su svi došli unutra svojom voljom. Dešava se da pobegne neko, ali sve je to rijaliti. Sve to traje 10 meseci i za nekoga je to baš dugo. To je za nekoga 74. deo života! Oni taj deo daju Pink televiziji, pa je neko svestan toga šta potpisuje i gde ulazi, a neko nije. Ne mogu da se ljutim na nekoga ko posle 7 meseci pukne. Kod mlađih za koje pouzdano znam da teško podnose takve uslove, nisam radikalan i rigorozan.
- Za sebe kažete da ste megaloman. Koliko se megalomanija u Srbiji isplati?
- Ne znam da li je ova nova šema i najava megalomanija, ali bih rekao da je ovo koncept koji je bio pre 20 godina u mojoj glavi i da je jedini kompatibilan sa mojim ličnim afinitetima. Pored toga što sam vlasnik televizije, ja sam i glavni i odgovorni urednik. U ovih 20 godina istorije smo bili prinuđeni da pravimo razne kompromise pre svega jer nisu bila baš sjajna vremena u finansijskom smislu i nije bilo mogućnosti da sve svoje ambicije ispunimo, ali mislim da je sada konačno došlo vreme za sve to. Mislim da smo sada toliko snažni da možemo malo da potisnemo ambicije zarad kompromisa.
- Šta misliš kako će verni gledaoci televizije Pink reagovati na novu programsku šemu i moderniji izgled?
- Zato smo i odabrali da idemo ovim putem. Prvo ćemo sve popraviti, počevši od džinglova, najava i reklama, pa onda špice i slično. Obojićemo sve jednim novim rukopisom, a to će nam biti pokazatelj za to koliko su gledaoci spremni da sve to prihvati. Jesu svakako, ali ćemo tačno znati u kojoj meri i kojom brzinom. Možda će trebati sedam dana, a možda i sedam godina. Kad sve sve sabere, mislim da će krajnji rezultat biti vrlo zadovoljavajući. Neke od njih emisija publika će moći premijerno da vidi već u nedelju.
Foto: e-stock/M. RAFAILOVIĆ
Ako se ovaj žiri "Pinkovih zvezda" ne bude dovoljno svideo gledaocima, mi ćemo ga promeniti |
- Kolika je, ako jeste, hrabrost potrebna za ovakve vrste projekata?
- Ne bih se složio sa tim da je za ovo potrebna velika hrabrost, ali bih rekao da je sve ovo stvar zrelosti, pre svega moje, a onda i same televizije. Sada je trenutak da pokušamo da publiku zadržimo koju imamo tako što će prihvatiti promene, a sa druge strane, postoji velika ambicija da privučemo novu publiku. Mi smo lideri sa 2,3 miliona gledalaca, pa smatram da možemo da dobijemo još puno novih, ali ujedno i da se ne odreknemo starih, ako se to ipak ne ostvari. Treba da zadržimo stare i steknemo još novih.
- Kako komentarišeš spekulacije da rijaliti na Pink TV više nije toliko gledan, odnosno "Zadruga 2"?
- Rijaliti je trenutno na svom istorijskom maksimumu. Ako me pitate da li je druga sezona "Zadruge" manje gledana od prve, reći ću vam da nije postojala sezona koja je bila bolje pozicionirana po rejtingu od ove trenutno aktuelne. Ova sadašnja "Zadruga" ima najveću gledanost. Najširi deo populacije trenutno gleda ovu sezonu.
Foto: Promo foto
- Najavio si novi projekat i emisiju pod nazivom "Hit tvit", pa si pomenuo da malo podseća na "Utisak nedelje".
- Razlikuje se po tome što je interaktivnost televizije i korisnika društvenih mreža uspostavljena na pravi interaktivni način. Ne samo da će korisnici imati mogućnost da u toku emisije učestvuju, tvituju i prave objave na društvenim mrežama već ćemo i u toku nedelje biti dostupni svim korisnicima kako bi učestvovali u biranju i pravljenju priloga, recimo. Tri gosta će biti u emisijama. Osnovna ideja je da oni predstavljaju različite predstavnike društvenih i političkih grupa.
Odmaram se tako što odgledam nekoliko filmova dnevno |
- Mnogi tvrde da je prva sezona "Zadruge" bila gledanija nego ova sada, a pogotovo na kraju, zbog situacije koja se vrtela oko Kije i Slobe.
- Samo ako se uzme u obzir tih nekoliko meseci kada je sve to zapravo bilo aktuelno. To se nije dešavalo kada je rijaliti počeo sa emitovanjem. Ali je "Zadruga 2" svakako gledanije od prve sezone. Utisak oko Kije i Slobe ostao je u žiži jer je sve to eskaliralo na kraju, pred finale, a situacija je bila vrlo specifična, pa se o svemu tome dosta pričalo.
- Šta će biti sa Miljanom sada?
- Nisam siguran da imam sada odgovor na to pitanje, ali mislim da je možete očekivati u "Zadruzi 3".
- Najavio si treću sezonu "Zadruge". Da li postoje već sada neke strategije koje se prave, a pomoću kojih će se ostvariti još veća gledanost?
- Naravno da se već sve sada kreira. Postoji beskonačno ideja na temu toga u kojim pravcima će se sve kretati, ali ovaj rijaliti neće biti centralni deo programa Pink televizije, zapravo neće biti najdominantniji. Ne bih puno otkrivao koji će sve noviteti da budu tu, ali se svašta priprema uporedo sa ovom novo programskom šemom. Ne odričemo se rijalitija, ali ga svodimo na nivo da se naša televizija ne može definisati kao rijaliti- televizija.
Foto: Promo foto
- Da li i kada stižeš da se odmaraš?
- Odmaram se tako što odgledam nekoliko filmova. Pogledam dva do dva i po filma svakog dana. To mi je prosek. Nemam puno vremena za odmor, a ako me pitate gde vidim sebe za 10 godina, ne vidim se nigde (smeh).
- Kad su u pitanju "Pinkove zvezde", ko je uticao na to ko će sedeti u žiriju u ovoj sezoni?
- Žiri nije fiksna kategorija. Ako se ovaj žiri ne bude dovoljno svideo gledaocima, mi ćemo ga promeniti. Ne određuje narav no žiri uspešnost jednog. Tu su i takmičari i druge komponente, voditelji. Ovo je takmičenje koji izvode svoje numere. Žiri diktira neke stvari, ali ne sve.
Inače, Mitrović je u novoj televizijskoj šemi koja uskoro startuje najavio niz emisija i serija koji će da osveže program ružičaste televizije, pa su tako "Crveni mesec", "Hit tvit" i "Ko je na vrhu" samo neki od projekata koji će se u novom izdanju emitovati na ovom kanalu.