SEKA PUKLA SA NASTUPIMA, PA PROMENILA PROFESIJU! Pevačica se snašla kako da zaradi pare!
IZVOR: Dušan LUKIĆ - 14.08.2021 | 04:30
Aleksićeva je u toku prethodna dva meseca imala samo tri tezge, dok je većina njenih kolega sa estrade bukirala žurke do kraja leta
Foto: printscreen
Pevačica Seka Aleksić (40) razvila je biznis preko Instagrama, pa je tokom epidemije koronavirusa reklamira brdo proizvoda koji joj donose dobru zaradu, ali je u međuvremenu palo interesovanje za njene nastupe.
Kako Srpski telegraf saznaje, Aleksićeva je tokom jula i avgusta imala svega tri nastupa, što je premalo u odnosu na ostale estradnjake, koji svaku priliku koriste da negde zapevaju s obzirom na to da više od godinu i po dana nisu radili kako treba.
- Seka je tokom vanrednog stanja usled epidemije koronavirusa odlično zarađivala od reklama preko Instagrama, možda čak i najviše među javnim ličnostima, ali su izgleda zbog toga svi prestali da je doživljavaju kao pevačicu. Otkako su mere popustile pevači non-stop reklamiraju nastupe po gradovima, ali kod Seke to nije slučaj. Ona je imala tek nekoliko tezgi. Jedni pričaju da nema ponuda i da je potražnja za nju mala, a drugi da ona namerno neće da radi jer se oparila reklamirajući stvari preko Instagrama. Mesečno super zarađuje od sponzorstava koje je sklopila sa nekoliko firmi, pa nema potrebu da se otima oko tezgi - priča izvor za naš list i nastavlja:
- Menadžer jednog beogradskog splava nedavno je zvao Seku da bi ugovorili nastup, pa se javio njen suprug Veljko. Raspravljali su oko cene, ali menadžer nije pristao da dovede Seku jer je njen suprug Veljko tražio preveliki honorar. Menadžer je rekao da neće da plati Seki dolazak jer su i veće zvezde od nje nastupale za manje novca, pa mu je Piljikić kratko poručio: "To je naša ponuda, za manje nemamo o čemu da pričamo."
Kako smo saznali, pevačica je tokom proteklih godinu dana samo od reklama na društvenim mrežama zarađivala i do 10.000 evra mesečno.
- Seka je u početku reklamirala nekoliko brendova, ali je mudro razvijala biznis. Ne zna više ni sama koliko proizvoda reklamira, radi s više od 20 kompanija, a svi joj se obraćaju jer ima preko milion pratilaca na Instagramu, i to je zagarantovano dobra reklama.
Aleksićeva u javnosti do danas izbegava da priča o tome koliko zarađuje od reklama, tvrdeći da se tako nešto nikad ne pita.
- Nikada nisam zavirivala u tuđe novčanike, pa tako ne očekujem da neko viri u moj. To je stvar bontona. Na moju adresu često stižu pokloni, nekada od osoba koje poznajem, a najčešće od ljudi koje nikada nisam lično upoznala. Kada dobijemo neki dar, mislim da je stvar osnovne kulture zahvaliti se. Ne radi se uvek o reklami - kaže pevačica.
Foto: youtube.com/printscreen/emisija premija
Oparila se i Goca Tržan
Barabar sa Sekom, i pevačica Gca Tržan dobro je zarađivala tokom epidemije, ali je smanjila reklamiranje brendova čim su mere popustile.
- Pre svega sam pevačica i to mi je primarno zanimanje, ali sam se tokom vanrednog stanja dovijala da bih na više mesta mogla da zaradim. Reklame putem društvenih mreža pružaju mogućnost zarade od kuće iz fotelje, pa ne vidim problem da se taj biznis razradi. Jesam dobro zarađivala, ali je pevanje ono što volim, tako da je to posao kojim nastavljam da se bavim, pa je svaki moj atom snage uložen u rad i trud na tom polju - rekla je ranije Goca.