MARKO I LUNA MLATE PARE OD FANOVA: Otkriveno koliko su TEŠKI Miljkovići, od CIFRE će vam se zavrteti u glavi!


IZVOR: Republika - 06.12.2021 | 21:04


Novopečeni roditelji Luna Đogani i Marko Miljković su jedni od popularnijih na Jutjubu, a sada je obelodanjeno koliko zarađuju.

Foto: Printscreen
MARKO I LUNA MLATE PARE OD FANOVA: Otkriveno koliko su TEŠKI Miljkovići, od CIFRE će vam se zavrteti u glavi!

Luna Đogani i Marko Miljković nedavno su otvorili zajednički Jutjub kanal, a za samo godinu dana zaradili su čak 50.000 evra. Zahvaljujući ovaj pozamašnoj sumi, Marko i Luna su ostali jedni od najplaćenijih jutjubera na srpskoj sceni.

 

 

Bračni par je krenuo da snima za Jutjub početkom avgusta 2020 godine, a do sada su skupili čak 51 miliona pregleda. Njih dvoje su nedavno od Jutjuba dobili plaketu za prvih 100.000 pratilaca.

 

 

Nešto što je već poznato je to da se zarada na ovoj platformi kreće u proseku od 800 do 1.000 evra na milion pregleda. Marko je pre nekoliko nedelja objasnio kako se tačno zarađuje od ove društvene mreže.

 

 

- Zarađuje se kao i svakom drugom poslu. Koliko se trudite, toliko ćete zaraditi. Zarada na Jutjubu zavisi od mnogo faktora - od pregleda, ali i od starosnog uzrasta onih koji vas gledaju. Ako vas, na primer, gleda mlađa populacija, manje ćete zaraditi nego ako vas gleda starija populacija, koja zarađuje - ispričao nam je Marko i objasnio da Jutjub ima svoj algoritam koji prepoznaje karakteristike onog koji gleda kanal, kao i da li ta osoba kupuje na internetu - rekao je Marko za Kurir.rs.

 

 

- Algoritam sve prepozna i na osnovu toga vam daje manju ili veću zaradu, a zarade se za, na primer, milion pregleda kreću od 200 do 2.000 evra mesečno. To zavisi i od meseca u godini. Na primer, pregledi su više plaćeni krajem godine nego, na primer, u januaru ili februaru. Osim pregleda, ljudi zarađuju i preko sponzorstava, a zarade od toga mogu biti fiksne ili regulisane na drugi način, kako je već definisano u ugovoru. Vidim da ima ljudi u Srbiji koji dobro zarađuju od toga. To se vidi na njihovim kanalima i po tome šta sve kupuju, gde putuju, šta rade... - završio je Miljković.

VIDEO BONUS: