PRIJOVIĆKA POSTALA DEO PREDIZBORNE KAMPANJE U HRVATSKOJ: Zbog punih ARENA, komšije se odlučile na ŠOK POTEZ! (FOTO)


IZVOR: Republika/P. R. - 22.03.2024 | 18:00


Haos na društvenim mrežama!

Foto: Vladimir Luki, Shutterstock
PRIJOVIĆKA POSTALA DEO PREDIZBORNE KAMPANJE U HRVATSKOJ: Zbog punih ARENA, komšije se odlučile na ŠOK POTEZ! (FOTO)

U vreme predizborne kampanje u Hrvatskoj, popularna pevačica Aleksandra Prijović postala je neobičan simbol i sastavni deo slogana Samostalne Demokratske Srpske Stranke (SDSS). Ovaj potez političke stranke nije prošao neprimećeno, a muzička zvzeda je postala deo političkog marketinga na duhovit i neobičan način.

Naime, Prijovićka je postavila nove rekorde posećenosti u hrvatskim arenama, a najviše pažnje privukla je njena petostruka rasprodata Arena u Zagrebu. Ovaj podatak jasno ukazuje na njen ogroman uticaj i popularnost među publikom u Hrvatskoj, čime su se posluži i članovi SDSS-a, te su u svoj slogan indirektno pomenuli Priju.

Foto: Promo

Slogan SDSS-a u Hrvatskoj

Hrvatska treba Srbe, jer puna Arena prija svima - glasi slogan pomenute stranke.

Inače, osim ovog slogana, SDSS se koristi i drugim zanimljivim porukama poput "Hrvatska treba Srbe, jer se bolje razumemo bez prevoda" i "Hrvatska treba Srbe, jer nema boljeg suseda od komšije".

Aleksandra se ovim povodom nije oglašavala. Podsećanja radi, mlada muzička zvezda je od regionalne turneje "Od istoka do zapada", koja traje već nekoliko meseci, zaradila desetine miliona evra. Međutim, i bez koncerata, novac od albuma "Devet života" bi se slivao u njen džep. Naime, ona je od ovog albuma samo od pregleda zaradila oko 590.000 evra.

BONUS VIDEO: