NAJVEĆA DONACIJA ZVEČANSKOJ U POSLEDNJIH 10 GODINA! Na ’Donatorskoj večeri’ Željka Mitrovića skupljeno 130.000 evra!


IZVOR: Republika - 27.09.2024 | 13:55


Čak 20 najvećih domaćih kompanija učestvovalo u donatorskoj večeri.

Foto: J Simonovic / Pink Media Group
NAJVEĆA DONACIJA ZVEČANSKOJ U POSLEDNJIH 10 GODINA! Na ’Donatorskoj večeri’ Željka Mitrovića skupljeno 130.000 evra!

U Palati Mitrović održano je ’Donatorsko veče’ u kom je učestvovalo 20 velikih domaćih kompanija, koje su na prvi poziv Željka Mitrovića prihvatile učešće. ’Donatorsko veče’ bilo je posvećeno skupljanju sredstava za Centar za zaštitu odojčadi, dece i omladine Zvečanska, a jedan sto koštao je 500.000 RSD + PDV i novac je automatski bio uplaćen na račun Zvečanske.

Deo ’Donatorske večeri“ bila je i aukcija na kojoj deca iz Zvečanske i ostalih ustanova, prodavala svoje umetničke radove – i sa ponosom možemo da kažemo da je sinoć prikupljeno oko 15 miliona dinara, odnosno 130.000 evra, što je najveća donacija Zvečanskoj u poslednjih deset godina! POGLEDAJ GALERIJU

Domaćin humanitarnog bala bio je Željko Mitrović, a pored njega program su vodile Bojana Lazić i Katarina Nikolić.

„Večeras je 25. događaj od 30, povodom 30 godina Pinka. Za mene je najznačajniji događaj i zbog njega sam najsrećniji. Na našem humanitarnom balu imali smo dvadesetak stolova, koje su kupile velike domaće kompanije i na taj način direktno donirale Zvečanskoj i drugim ustanovama za brigu o deci bez roditeljskog staranja. Imali smo i aukciju – prodaju dečijih slika i u jednoj večeri smo skupili rekao bih oko petnaestak miliona za Zvečansku. Moram da se zahvalim svim kompanijama koje su učestvovale, jer su sve – na prvi poziv rekle DA. One su: Autoritas, Banca Intesa, M Enterijer, Travelland, Big Blue, Car Go, Orion Telekom, Matijević, Informer, Zlatiborac, MK Group, Imperial Jet, Pink Media Group, Teatar Odeon, PR-DC, City Records, Gigatron, Proton System i Info Media Group. Big Bend iz Novog Sada je zadužen za dobru zabavu. U najavi ovog događaja sam rekao da očekujem da će se domaće kompanije nadmetati, jer veliki broj srpskih kompanija ima socijalnu odgovornost.“ – rekao je Mitrović.

Još jedan događaj u okviru kampanje 30 dana – 30 događaja protekao je više nego uspešno. Svima je više nego jasna spona Mitrovića sa Zvečanskom i njenim štićenicima, koja traje preko deceniju i po, te nema sumnje da ćemo slične aktivnosti moći da vidimo i u bliskoj budućnosti, a sasvim je sigurno da je ovo tek prvi od mnogo humanitarnih događaja koji će se održavati u Palati Mitrović.