CEO FILM SNIMILI NA BARŽI! Reditelj Nenad Pavlović progovorio o DRAMATIČNIM momentima: "Vetar je zanosio plovilo"


IZVOR: Milica Bobinac - 21.05.2024 | 17:00


Novi crnobeli film "Izlet" nastao je po istoimenom romanu slikara i reditelja Miće Popovića.

Foto: Foto Todor Bokan
CEO FILM SNIMILI NA BARŽI! Reditelj Nenad Pavlović progovorio o DRAMATIČNIM momentima: "Vetar je zanosio plovilo"

Nakon "Traga divljači" reditelj Nenad Pavlović snimio je novi film "Izlet", po istoimenom romanu slikara i reditelja Miće Popovića.

Pavlović je rekao je njegov film oda Popoviću (1923-1996), odnosno medijali u slikarstvu, ali i crnom talasu u kinematografiji, njegovom ocu reditelju Žiki Pavloviću (1933-1998), i drugim sineastima tog vremena.

- Možda bi pre svega trebalo da pomenem Žana Vigoa i njegov film "Atalanta" iz 1934. godine koji se dešava, baš kao naš film, na rečnom šlepu, koji nije predviđen za prevoz putnika, već robe i tereta - istakao je reditelj.

Foto: Foto Todor Bokan

 

Pavlović je rekao da se pomoćnik režije Ljuba Božović setio "Atalante" nekoliko dana pred početak snimanja, i naterao ih je sve da pogledaju ponovno taj film. Prema njegovim rečima, konstatacija je bila: "Pa, ako su mogli Nikola i francuska ekipa 1934. da snime film na barži, na reci, pa valjda možemo i mi".

U glumačkoj postavi "Izleta" su Milena Pavlović, Dragan Bjelogrlić, Miki Manojlović, Milena Radulović, Nenad Heraković i brojni drugi, a Pavlović je istakao Stefana Vukića, koji se u glavnoj ulozi "pokazao fantastično".

Foto: Foto Todor Bokan

Stefan Vukić

Upravo to što je film sniman na barži ekipi je predstavljalo najveći izazov. Pavlović je istakao da su nepredvidivost Dunava i vremenske prilike zadavale muke jer se nije znalo da li će padati kiša ili ne, a tu je bio i vetar koji zanosi plovilo.

- I sama ta barža prosto nije obična filmska lokacija. Tako da je tu zapravo ležao najveći izazov - dodao je reditelj.

Foto: Foto Todor Bokan

 

Kao veliki ljubitelj crnobelog filma Pavlović se odučio za takav pristup, pošto se radnja dešava pretežno šezdesetih godina i samim tim je omaž crnom talasu i italijanskim, francuskim i domaćim autorima tog vremena.

- Vuklo je da to bude crnobeli film. Povremeno izgleda kao da se snimao u studiju, iako je sve snimano na terenu. Što mu daje starinsku crtu koja danas maltene ne postoji na filmu, a meni je veoma draga - istakao je Pavlović.

 

 

BONUS VIDEO: