ITALIJANI NA VRHU: Alfa Romeo je luksuzna marka kojoj se najviše veruje
IZVOR: autoblog.rs/index.hr - 26.05.2019 | 22:16
Prema najnovijoj studiji, najviše poverenja u marku imaju upravo vlasnici Alfa Romea.
AMCI-eva studija pod nazivom "Trusted Automotive Brand Study" je pokazala da tradicionalni fokus proizvođača prema kvalitetu, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze s poverenjem klijenta u određenu marku, piše Automotive News. Umesto toga, ova studija kaže da se automarke moraju usmeriti prema tri osnovna načela, i to kompetenciji, integritetu i empatiji.
- Fokus na zadovoljstvu i kvalitetu se bazira na osiguranju da nema negativnih posledica i industrija je tu napravila strašan pomak unazad nekoliko decenija. Ali zadovoljstvo nije dovoljno, nego je potrebna celokupnost i empatija da bi se razvila emocionalna veza poverenja koja vodi do lojalnosti - objašnjava Ijan Bivis iz AMCI-a.
Studija je pokazala da se tu najbolje snalazi Alfa Romeo, marka kojoj se stalno spočitavaju problemi s kvalitetom. Osvojila je 51 od 100 bodova i time postala luksuzna marka kojoj se najviše veruje, a za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole nad njegovim stvarima interesa, objašnjava Bivis.
Foto: VW / Fiat Media
Za utehu, većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na listi su Tesla, BMW i Infiniti.
S druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocene je dobila Honda, pre svega zbog brige za klijente tokom opoziva vazdušnih jastuka Takata. Najveći pozitivni skok beleži Mazda, a prati je Hjundai, obe marke koje su uvele nove programe podrške za klijente.
AMCI-eva studija je sprovedena sa oko 2.500 vlasnika automobila, i to 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki verni bar pet godina.