Fejsbuk je prošlost? Evo koje aplikacije su u trendu među mladima!
IZVOR: kurir.rs, Republika - 02.08.2019 | 02:30
Iako većina korisnika zna samo za one najpoznatije mreže, kada otvorite neku od "prodavnica" aplikacija za mobilne telefone, videćete na stotine društvenih mreža koje se svakodnevno pojavljuju, priključuju i gase.
Neke od njih ne prežive ni jedan dan, međutim, ima i onih koje privlače korisnike i zadržavaju ih na duže vreme.
Ako se bavite digitalnim marketingom, ne treba da brinete. Nijedna od ovih mreža ne preti da zaista ugrozi stabilnost postojećih marketinških strategija, pa ipak morate imati u vidu sledeće. Generacija Z je najmlađa platežno sposobna ciljna grupa sklona usvajanju novih trendova, tehnoloških izuma i platformi koje se tek pojavljuju. Zato morate imati na radaru uvek nove kanale komunikacije koje će možda baš oni koristiti za interakciju.
Evo koje su to najsvežije mreže koje bi trebalo da pratite:
TikTok
Godine 2017. ova aplikacija zvanično je lansirana kao paket sa platformom Musica.ly.
Ukoliko ste koristili platformu Vine, onda će vam i ova mreža biti poznata, jer vam omogućava da snimate kratke video-formate koji se ponavljaju ukrug. Za razliku od spomenute mreže, ovde možete dodavati efekte i dorađivati finalni materijal kako vama odgovara, a potom ga deliti sa svojim prijateljima.
Foto: wikimedia.org/play.google.com
Iako postoji tek dve godine, TikTok danas ima više od 500 miliona korisnika širom sveta.
Caffeine
Društvene mreže evoluiraju iz dana u dan i javljaju se potpuno novi vidovi komunikacije koji su nam nekada zvučali nestvarno.
Ova aplikacija omogućava vam da obezbedite prenos uživo bilo čega što radite. To može biti koncert, druženje sa prijateljima ili ono za šta se sve više koristi – deljenje ekrana i praćenje određene video-igrice koju igrate.
Na nekim drugim mrežama ljudi su i zarađivali na ovaj način, ukoliko broj pratilaca premaši određenu granicu. Međutim, Caffeine još uvek nije objavio način monetizacije njihovih servisa.
Lasso
Lansirana 2018. godine, ova aplikacija nudi gotovo iste opcije kao i TikTok – snimanje kratkih video-materijala uz dodavanje muzike i efekata.
Ona targetira izuzetno specifičnu ciljnu grupu, odnosno generaciju Z, koja trenutno ima manje od 30 godina.
Ukoliko se pitate zašto bi ova nova mreža uspela, kada TikTok već beleži 500 miliona korisnika, postoji jednostavan odgovor – tvorac i vlasnik Lasso modela je Facebook.
Jasno je da će se ovaj novi dodatak paketu sigurno koristiti resursima društvenog giganta koji će podržati Lasso u svakom trenutku.
Foto: Tanjug/AP
Houseparty
Može se reći da je ovo verovatno društvena mreža sa najviše potencijala. Radi se o platformi koja omogućava video chat između najviše osam (8) korisnika. Takođe, tokom razgovora možete dodavati i filtere, različite nalepnice i efekte.
Ono što je nedavno dodato kao značajno unapređenje jeste i mogućnost da igrate igricu sa ostalim učesnicima u razgovoru.
Veliki broj brendova već je iskoristio mogućnosti ove aplikacije, tako što je u celu priču uključio influensere koji uživo odgovaraju na pitanja ostalih učesnika, na temu određenog brenda.