Evo šta Francuzi najčešće voze


IZVOR: AutoRepublika - 16.01.2020 | 23:16


Nemajte sumnje da se radi o domaćem proizvođaču automobila.

Foto: pixabay.com

Foto: Ilustracija

Francuski Ifop Institut je sproveo a "Le Journal du Dimanche" objavio, istraživanje koje je trebalo da pruži odgovor na pitanje koja je to najomiljenija marka Francuza.

Ono što je na prvi pogled jasno jeste da je na liderskoj poziciji marka Decathlon, ali da je u stopu prate tri domaća automobilska brenda.

Dakle, i Francuzi kroz samu postavku istraživanja iskazuju dozu legalnog i zdravog šovinizma, što ne bi škodilo ni nama. Umesto da novac iz budžeta trošimo na škodljive Škode za upotrebu kod državnih tela, trebali smo da pazarimo proizvod koji je "ručni rad" kompanije koja je u rukama istog organa koji odlučuje i o raspodeli budžetskih sredstava.

Kompanije JDD i Eight Advisory su učestvovale u istraživanju čiji se cilj ogledao u uvrđivanju koje su domaće marke najpopularnije kod stanovništva u Francuskoj. Na rang listi se odmah iza Dechatlona pozicionirao Peugeot uz 11,34 osvojenih bodova, dok ga prate na trećem i četvrtom mestu Renault (11,33 poena) i Citroën (11,15 bodova).

- Istakli su se brendovi koji su zaslužni za brojna otvorena radna mesta u našoj državi, na koji način je unapređen život mnogih stanovnika Francuske - rekao je Paskal Redron, predsednik kompanije Eight Advisory.

U prvih pedeset marki je svoju zavidnu poziciju zauzeo i Michelin koji se našao na osmom mestu uz 11 poena, kao i BlaBlaCar na 28. mestu (9,85 bodova) Total je okupirao 38. poziciju s 9,38 poena.

Analiza ostvarenih rezultata otkriva sledeće zanimljivosti:

Muškarci su posebne simpatije istakli prema markama: Michelin, Airbus i Peugeot, dok se kod dama ističu Decathlon, Yves Rocher i L’Oreal. Dalje, kod mlađih od 35 godina dominiraju marke: Decathlon, Yves Rocher i Peugeot, dok oni stariji glasaju ovako: Decathlon, Airbus i Renault.

Parižani su se najmasovnije opredelili za: L’Oreal, Renault i Airbus, dok su provincijalci veru i ljubav poklonili brendovima: Decathlon, Peugeot i Renault.

U istraživanju je učestvovalo 3.013 ipitanika, a marke su ocenjivane u šest kategorija: performanse, odgovornost za zaštitu prirode, inovacije, doprinos dobrom ugledu Francuske i popularnost među radnicima.