FEJSBUK IGRA PRLJAVO? Evo kako će vas naterati da prihvatite uslove korišćenja


IZVOR: telegraf.rs, Republika - 30.05.2018 | 23:30


Facebook je predastavio nova pravil anakon što je GDPR stupio na snagu 25. maja. U pitanju je novi zakon o privatnosti korisnika koji bi trebalo da natera sve kompanije da mnogo pažljivije postupaju sa ličnim podacima.

Foto: pixabay.com

Zato je Facebook bio prinuđen da pita sve korisnike da li se slažu sa njegovim pravilima korišćenja.

Međutim, mnogi tvrde da su primetili i trik zahvaljujući kojem ljudi mnogo radije klikću na čuveno "I Agree" dugme.

Facebook je odlučio da na stranicu na kojoj su pravila doda dva mala detalja - lažne crvene ikonice za novu poruku i novu notifikaciju.

Na ovaj način korisnici su prevareni da misle da imaju nove poruke ili notifikacije, kojima ne mogu da pristupe dok ne kliknu da se slažu sa pravilima korišćenja - čak iako ih u stvarnosti nemaju.

Jedina opcija u ovom trenutku za korisnika jeste da se složi ili da obriše svoj nalog pošto ne postoji opcija da se pravila korišćenja odbiju.