COD Black Ops 4 Beta: Povratak u budućnost
IZVOR: Republika - 07.08.2018 | 01:30
Nakon kraćeg putovanja u prošlost i drugi svetski rat, novi Call of Duty vraća nas u prošlost, otprilike negde gde smo stali sa Call of Duty: Black Ops 3 iz 2015. godine. Petnaesti nastavak CoD franšize ujedno je i prvi koji neće imati tradicionalnu kampanju za jednog igrača već će cela igra biti posvećena borbi protiv drugih igrača.
Igra tradicionalno izlazi krajem godine, a Activision je pojedinim vlasnicima PS4 konzola omogućio da isprobaju multiplejer betu ove igre, a među njima i mi.
Dva dana sumanute akcije prošli su kao tren. Zaista ne možemo da se pohvalimo da smo pohvatali sve konce, upoznali sve mape, klase i nova oružja ali utisci su svakako tu. Najveća žal je što izdavač u ovoj beti nije sa igračima podelio novi batl rojal mod koji bi trebalo da bude jedan od glavnih prodajnih aduta ove igre.
Svejedno, ono što je vikend-beta svakako je bilo zabavno ali i u mnogim detaljima slično multiplejeru iz prethodnog Black Ops 3 nastavka. Ponovo su uvedene klase vojnika, ima ih osam i dosta su maštovito nazvane, a svaka ima svoje prednosti i mane.
Foto: Republika.rs
Kako je beta trajala samo dva dana vremena nije bilo da se sve klase detaljno isprobaju ali su favoriti među igračima bili Battery i Ruin kao i Nomad. Mapa je bilo šest, prilično različitih, od japanskog megapolisa, preko tropskog ostrva, letećeg nosača aviona pa sve do nuklearnog silosa.
Šest je bilo i gejm modova, počevši od klasičnog tim detmeča, preko dominacije, kontole (dominacija gde neizmenično napadate pa se branite), hardpoint gde pobeđuje tim koji skupi više poena, search & destroy gde nema respawna i kill confirmed gde pobeđuje tim sa više ubistava.
Generalno, većinu ovoga smo videli u trećem Black Opsu, ali je izvođenje svakako novitet. Za početak igra je značajno brža i dinamičnija. Novitet je i način na koji igrači obnavljaju zdravlje. Umesto da iskulirate par sekundu i zaklonu kao što je to ranije bilo, od igrača se zahteva da se sam ubode specijalnom injekcijom. U inventaru je samo jedna ali se njeno punjenje obnavlja nakon desetak sekundi.
Na ovaj način igrač je prisiljen da bude oprezan i unapred planira svaki eventualno rizičan potez. Treba reći i da igrači imaju više health-a pa je sada i srazmerno teže eliminisati protivnika. Tu je i takozvani Fog of War, mini-mapa na ekranu otkriva samo protivnike koji su vam u vidokrugu, osim ako u timu imate Recona koji će otkriti delove mape i neprijatelja.
Generalno, igra je veoma zabavna. Partije se brzo završe i nakon svake poželeli smo da odigramo još jednu i jednu i jednu i tako dalje. Problema sa mrežom za divno čudo nije bilo kao ni nekih tehničkih propusta koji ometaju igru. Za beta-verziju sve deluje prilično ispeglano i zrelo. To se odnosi na PS4 verziju, a ostaje da se vidi kakva će biti varijanta za računare.
Kad smo već kod njih PC i vlasnici Xbox One konzola igru će moći da isprobaju narednog vikenda. Finalna verzija igre izlazi 12. oktobra.