SRBIJA NA SAJMU PRODEKSPO: Rusi traže našu rakiju, zimnicu, sireve...

Autor:

Biznis

10.02.2022

12:32

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Privredna komora Srbije u saradnji sa Razvojnom agencijom Srbije organizuju tradicionalno učešće srpskih kompanija u okviru najznačajnije međunarodne sajamske manifestacije prehrambenih proizvoda u Ruskoj Federaciji i regionu „Prodekspo-2022“, od 07. do 11. februara.

SRBIJA NA SAJMU PRODEKSPO: Rusi traže našu rakiju, zimnicu, sireve...

Foto: PKS

Posetiocima sajma i inostranim distributerima hrane i pića ponuđeni su domaći sirevi, kajmak i mlečni namazi, mesne prerađevine, kašice za decu, džemovi i voćni sokovi, kao i smrznuto i sušeno voće i povrće, konditorski proizvodi, vina i rakije. 

U okviru nacionalnog paviljona Srbije površine 156m2 široku lepezu proizvoda predstavljaju Mlekara Šabac, Mlekara Ub, Industrija mesa Topola, Fabrika dečje hrane Dobanovci, Vinarija Čoka PLUS, Masli, Zlatiborac, ITN Grup, Budimka, Mambikom agrar, BMN Malinas, NN tel, Simeks original. 

Republika

Foto: PKS

 

 

- Prodekspo je važno mesto za susret domaćih kompanija koje već posluju na ruskom tržištu sa starim distributerima, novim dobavljačima i potencijalnim partnerima u cilju širenja izvoza na rusko tržište - ističe Dejan Delić, direktor Predstavništva Privredne komore Srbije u Ruskoj Federaciji i dodaje da će brojni zahtevi za saradnju potencijalnih poslovnih partnera iz Ruske Federacije i Zajednice nezavisnih država (ZND) doneti u narednom periodu nove izvozne poslove domaćoj privredi.

Kompanija „Simex Original“ iz Subotice posluje na ruskom tržištu od 2016. godine. 

- Top Pelinkovac kompanije Simeks Original nagrađen je na sajmu Prodekspo zlatnom medaljom za kvalitet u kategoriji biljnih biter likera, a Vučije rakije od dunje i šljive dobile su bronzane medalje - kaže Goran Drača, potpredsednik „Simeksa“.

Republika

Foto: PKS

 

 

Nikola Petrović, direktor nabavke u Fabrici dečje hrane iz Dobanovaca, navodi da je ta kompanija četvrtu godinu prisutna na tržištu Rusije sa brendom „Baby“.

- Blisko sarađujemo sa ruskim i ostalim tržištima i nadamo se da će sajam u Moskvi doprineti proširenju saradnje - kaže Petrović.

Da je i srpsko slatko popularno u Rusiji, ali i domaća zimnica i prirodni sokovi, potvrđuju u kompaniji Budimka. Prema rečima Jelene Kalinić, rukovodioca Sektora za međunarodnu trogvinu Budimke, osim potencijalnih partnera iz Ruske Federacije Budimka ima i upite za saradnju iz bivših SSSR republika.

Krekeri sa semenkama i pirinčane galete, ruskim kupcima ponudilo je domaće preduzeća NN-Tel koje posluje i na tržištu Litvanije, Letonije, Belorusije, Poljske, a spremni su da izvoz iz Srbije prošire i na Rusiju.

Svake godine sajam „Prodekspo“ poseti više od 70.000 posetilaca iz 110 zemalja, a ove godine učestvuje više od 2600 izlagača.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading