UPLATITE ARANŽMAN, A VAŠA TURISTIČKA AGENCIJA BANKROTIRA! Evo kako da vratite pare - Seničić otkrio par CAKA!

Autor: Sanja Bojanović

Biznis

06.01.2024

13:42

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Aleksandar Seničić o turističkim agencijama.

UPLATITE ARANŽMAN, A VAŠA TURISTIČKA AGENCIJA BANKROTIRA! Evo kako da vratite pare - Seničić otkrio par CAKA!

Foto: Tanjug/T. VALIČ

Pre nekoliko dana došlo je do bankrota još jedne turističke agencije u Srbiji, a ukoliko ste jedan od onih koji je već uplatio aranžmane za putovanja evo kako možete da povratite novac.

Gde građani treba da dostave svoju dokumentaciju da bi nadoknadili štetu otkriva Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne asocijacije turističkih organizacija Srbije za beogradske medije.

- Zakon predviđa takvu situaciju i kada je reč o agenciji koja je 3. januara bankrotirala, za koju je turistička inspekcija donela rešenje o insolventnosti, posle te procedure koja je morala da bude sprovedena, osiguravajuća kuća Milenijum je izdala polisu, koju je po zakonu agencija morala da ima. Morala je da imada bi uopšte obavljala poslove turoperatera, te polise su u vrednosti od 30.000 do 400.000 evra, konkretno ova agencija je imala polisu od 250.000 evra i osiguravajuća kuća je na svom sajtu objavila koju dokumentaciju putnici treba da dostave kako bi dobili svoj novac - rekao je Seničić.

Foto: Tanjug/T. VALIČ

 

- Prema saznanjima koje mi imamo, ukupna šteta se procenjuje negde na oko 150.000 evra, a s obzirom na to da je polisa 250.000 evra, ne bi trebalo da bude problema da putnici dobiju kompletan iznos koji su uplatili turističkoj agenciji. Seničić je objasnio da građani od ovakvih situacija nikako lično ne mogu da se zaštite - dodaje. 

- Ne možemo se zaštititi ni kad kupite stan, a kamoli aranžman.Dešavalo se da kupite stan od sto hiljada evra, pa se nikada u njega ne uselite. Dakle postoje takve situacije u svim ostalim delatnostima. Do njih dolazi iz nepažnje vlasnika, neki put i zbog nekog krivičnog dela koje je napravljeno, ali najčešće se dešava da posao koji ste planirali ne uspe na onaj način na koji ste planirali i tada dolazi do problema. Bitno je da je zakonom propisana ova procedura koja se pokazala veoma uspešnom i tokom korone kada je veliki broj agencija propao, putnicima je bilo sve nadoknađeno, tako će biti i ovog puta - ispričao je Seničić za TV PRVA.

On je i objasnio kome treba da se jave putnici.

- Putnici treba da se jave osiguravajućoj kući Milenijum koja je izdala polisu koju je ova agencija imala i u kontaktu sa njima da popune sve odgovarajuće formulare, da dostave dokumentaciju koja piše na njihovom sajtu. Kada popune sve u nekoliko meseci će novac biti na njihovom računu - rekao je Seničić.

BONUS VIDEO 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading