"AKS EKSPRES" SPOR KAO PUŽ! "ZBOG OVE FIRME MI PROPAO ROĐENDANSKI POKLON": Gorko iskustvo potrošača s kurirskom službom koja izigrava poverenje klijenata

Autor:

Biznis

20.02.2024

20:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Beograđanka Jelena Petrović uzalud čekala svoju pošiljku, a dostavljači slagali da su dolazili do njenog stana

"AKS EKSPRES" SPOR KAO PUŽ! "ZBOG OVE FIRME MI PROPAO ROĐENDANSKI POKLON": Gorko iskustvo potrošača s kurirskom službom koja izigrava poverenje klijenata

Foto: Nebojša Mandić

Ažurnost, kvalitet, sigurnost su primarni ciljevi našeg tima, piše na zvaničnoj internet stranici dostavljačke službe "Aks ekspres". Međutim, sudeći po sve brojnijim i češćim žalbama klijenata "Aks" je sve samo ne kvalitetna i sigurna kurirska služba, a slogan pod kojim se reklamira je ništa drugo do reklama i mrtvo slovo na papiru.


Kako je za "Potrošku patrolu" ispričala Beograđanka Jelena Petrović, naša redovna čitateljka, danima se ganjala s ovom kurirskom službom da bi došla do svoje pošiljke. Da sve bude još gore, to što je naručila planirala je za rođendanski poklon prijateljici i pošto je rođendan došao, a roba nije stigla, morala je da kupi novi poklon i tako dva puta plati nešto za šta je novac trebalo da izdvoji samo jednom.

Foto: Nebojša Mandić

 

 


OSAM MINUTA


- Kupila sam torbu preko interneta, platila je i rečeno mi je da će mi paket dostaviti kurirska služba "Aks ekspres". Dobila sam identifikacioni broj pošiljke da bih mogla da je pratim. Po ovome, kurir je preuzeo moj paket 14. februara 2024. u ponoć. Istog dana u 14.57 je moja pošiljka utovarena u "Aks" linijski kamion da bi posle samo osam minuta odnosno u 15.05 zabeleženo da je pošiljka vraćena u njihov magazin. Navodno je pokušana isporuka, ali me nisu našli na adresi, što apsolutno nije tačno jer sam tog dana bila kod kuće - ispričala je Jelena za "Potrošačku patrolu".

 

Foto: privatna arhiva

 

 

Foto: privatna arhiva

 

 

Prema njenim rečima, potpuno je neverovatno da je dostavljač ove kurirske službe za samo osam minuta utovario paket iz magacina u kamion, došao do njene adrese i vratio pošiljku u magacin kao da voze spejšatl, a ne linijske kamione.


- Ne znam gde im se nalazi magacin, ali za tih osam minuta praktično nisu mogli da prođu ni dve ulice, a kamoli da dođu do mene i da se vrate nazad u magacin. Pokušala sam više puta da dobijem njihov kol-centar, međutim, to je nemoguća misija. Ili su telefoni non-stop zauzeti ili se niko ne javlja. Prema aplikaciji za praćenje, moja pošiljka se i dalje nalazi u njihovom magacinu, a ja uopšte ne znam da li ću i kada dobiti moj paket - očajna je bila naša čitateljka u trenutku kad je razgovarala sa nama, da bi nam se javila dva dana kasnije i rekla da je pošiljka na kraju ipak stigla, nažalost, kasno da bi bila rođendanski poklon (verovatno nije slučajno ni to što je pošiljka isporučena nakon naših pitanja za "Aks").


I nije ova naša čitateljka jedina. Sve je više nezadovoljnih korisnika usluga službe "Aks ekspres kurir", koji tvrde da je njihova usluga sve samo ne ekspresna i da je čekanje na pošiljku često i po nekoliko dana prevršilo svaku meru.


BEZ ODGOVORA


Kupovina preko interneta je i osmišljena da bi kupci brže i lakše došli do željenog proizvoda, a ne da plate i onda čekaju danima kad će se kurir ove službe smilovati da donese pošiljku.
Poslali smo pitanja mejlom na adresu "Aks ekspres kuriru", ali, osim automatskog generičkog obaveštenja da su pitanja dobili i prosledili adekvatnoj službi odgovor nismo dobili. D. PETROVIĆ
glosa
Naručena torba na kraju stigla, ali je naša čitateljka već kupila drugi poklon


Evo čime se hvale (a istina je sasvim drugačija)
- "Aks ekspres" je kurirska služba osnovana 2004, a kao osnovna delatnost navedene su im "poštanske aktivnosti komercijalnog servisa"
- 850 zaposlenih s logističkim potencijalom od 558 dostavnih vozila u 20 regionalnih centara
- vodeća kompanija za dostavu pošiljki u Srbiji
- omogućavaju pravnim i fizičkim licima da jednostavno, sigurno i u najkraćem roku prime i šalju pošiljke ka svim destinacijama sveta
- upravljanjem i praćenjem pošiljki u realnom vremenu putem najsavremenijeg softverskog rešenja
* podaci uzeti sa sajta ove kompanije

Cenovnik za dostavljanje masa u kg cena u RSD + PDV
do 0,5 370
0,5-1 430
1-2 500
2-5 660
5-10 870
10-15 1.150
15-20 1.250
20-30 1.500
30-50 1.970

Neće da dođu do stana


Takođe, mnogo korisnika "Aks" službe žali se na neljubaznost njihovih kurira, koji najčešće dođu do ulaza u zgradu i ne žele da se popnu čak ni liftom do vrata stana, već zahtevaju da primalac pošiljke siđe na ulicu i preuzme paket. To nije uvek, ali se mnogo primedbi odnosi upravo na ovu stvar.

Paketomati sve popularniji


U poslednje vreme primećen je sve veći broj paketomata, barem u Beogradu. Njihova popularnost raste kod korisnika ove vrste usluga. Paketomati su na raspolaganju 24 sata, pa ne morate da sedite kod kuće i čekate kurira. Pošiljku možete da preuzmete u roku od dva dana, u bilo koje doba dana.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO


 

Komentari (4)

Loading
Vanja

20.02.2024 20:54

Svi znamo da je ovo reklama za poste srbije i njihove automate, kako ste podmukli

Vanja

20.02.2024 20:54

Svi znamo da je ovo reklama za poste srbije i njihove automate, kako ste podmukli

AlexRa

21.02.2024 20:20

Apsolutno najgora kurirska služba!!! Slično se i meni desilo. Cipele, koje su trebale da budu poklon suprugu, i uopšte nisu jeftine, su posle nekoliko dana ganjanja i njihovog laganja, završile na trafici u centru grada... (da sam htela i mogla da šetam ne bih naručivala i plaćala dostavu...)!? Žalila sam se putem maila, kao i telefonskim putem, ali je ostalo na tome da ja nisam u pravu, jer navodno nisam bila na adresi, niti dostupna (izgleda da sam devet dana bila na Marsu, a da nisam znala!?), i dotični sajt me je banovao, iako sam ja njih jurila i molila da reše to, da mi ne bi propalo iznenađenje, a i vreme mi je već bilo knap, i to sve njihovom krivicom!!! Od tad ne naručujem ništa, bez obzira na sve, ako su oni navedeni kao kurirska služba!!! Verujem da nisu svi radnici loši, ali njihova nespremnost da koriguju svoje zaposlene govori više od svega! Namerno to rade da bi izbacili ljudski faktor što pre, masovnim uvođenjem paketomata, da bi više novca trpali u svoje (masne, pogane) pozadine...!!!

Snežana

22.02.2024 17:53

Ja sam imala situaciju sa Dexpress,kada sam suprugu porucila pidzamu za poklon..preuzeli su paket u cetvrtak,a u utorak je i suprug imao paket na svoje ime,ali je preusmerio posiljku na paketomat ..pa su pozvali njega da mu jave da imaju paket iz Jasmila,na ime Snežana,da li i njega da preusmere na paketomat (inace,pisao moj br.telefona,i nisam preusmerila paket kada mi je stigla poruka).Tako da je suprug sam preuzeo svoj poklon🙄..i to,tacno nedelju dana od kako je kurir preuzeo paket u Jasmilu...