"Procurili" detalji o novom Passatu: Jedan model da vlada svim tržištima
Sledeća generacija Volkswagena Passat biće unificrana za sva svetska tržišta, što znači da se evropski više neće razlikovati od američkog.
Sa preko 30 miliona proizvedenih primeraka, VW Passat je jedan od najvažnijih modela u istoriji ovog nemačkog proizvođača. Volkswagen se čak hvali da je u pitanju najprodavanija limuzina srednje klase svih vremena.
Danas se Passat pravi u čak 10 fabrika na tri kontinenta, a prodaje se u preko 100 zemalja širom sveta.
Trenutno se pojedine verzije na velikim svetskim tržištima značajno razlikuju, pa tako, na primer, evropski Passat koristi savremenu MQB mehaničku platformu, dok je onaj koji se izrađuje u SAD za severnoameričko tržište zasnovan na PQ46 mehanici staroj više od 15 godina.
Kako saznaje Autocar, to će se promeniti sa sledećoj generaciji Passata koji je u pripremi.
Ovaj izvor navodi da će novi Passat B9 koristiti unapređenju MQB mehaniku i da će biti unificiran za sva svetska tržišta.
Osim toga, Passat koji će se prodavati u Evropi više se neće izrađivati u Nemačkoj, u Emdenu, gde se sada sklapaju sedan i karavan.
Umesto u matičnoj državi, VW će novi Passat izrađivati u susednoj Češkoj, u Škodinoj fabrici u Kvasiniju, zajedno sa Superbom.
Zanimljivo je da, iako se spekulisalo da bi Volkswagen mogao da ukine Passat, čelnici su odlučili da ovaj model "preživi", pa će nakon što se proizvodi još od 1972. nastaviti svoj život kroz još jednu generaciju.
Autocar piše da će B9 imati veće međuosovinsko rastojanje od aktuelne verzije, što će obezbediti više prostora za noge putnicima koji sede pozadi.
Takođe, karavan će nastavti da se proizvodi pored limuzine, zajedno sa "kros" verzijom Alltrack.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)