Deca sve češće kupuju preko interneta
Godišnji izveštaj kompanije Kaspersky o bezbednosti dece na Internetu, koji je zasnovan na anonimnoj statistici proizvoda kompanije koji sadrže funkciju roditeljske kontrole, pokazao je da deca postaju sve aktivniji korisnici sajtova za e-trgovinu. Izveštaj koji obuhvata period od maja 2018. do maja 2019. pokazuje da se dečje interesovanje za online kupovinu više nego učetvorostručilo u periodu od 12 meseci – sa dva na devet odsto.
Nalazi izveštaja pokazuju da, kao i odrasli, deca koriste prednosti online kupovine i pretraživanja (a ponekad i sama obavljaju kupovinu). S obzirom na to, roditelji moraju svojoj deci da pruže dobre savete i podršku kako bi bili sigurni da će imati pozitivno online iskustvo – bez rizika od nenamernog deljenja ličnih i platnih informacija prevarantima ili potencijalnog upadanja u zamke socijalnog inženjeringa ili aktivnosti koje dovode do gubitka novca.
Statistika pokazuje da je rastući interes za sajtove e-trgovine među mladima globalni trend, ali i da obim interesovanja varira u zavisnosti od lokacije. Prema podacima iz izveštaja, kada je reč o pretragama online kupovine, najveći udeo imaju Rusija i zemlje ZND zajednice (23 odsto). Njih prate, sa značajnom procentualnom razlikom, ostale regije: Severna Amerika (15 odsto), Evropa i Bliski istok (11 odsto), Azija i Latinska Amerika (9 odsto).
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)