Da li ste neodoljivi ili se samo uklapate u prosek? Ovoliko partnera promeni jedna osoba tokom života
Iako to zapravo ne bi trebalo da bude važno, mnogi od nas pridajemo preveliki značaj dobro poznatom pitanju: Koji je idealan broj seksualnih partnera? Mnoge od nas često grize pitanje da li spadamo u prosek, ispod ili iznad?
Na ovo pitanje daje odgovor kompanije euroClinik koja je anketirala 2000 ljudi da bi sakupila najintimnije detalje njihovog seksualnog života. Evo do kojih su rezultata došli
Ispostavilo se da je 25 odsto ljudi spavalo sa dve do četiri osobe u životu.
Niste to očekivali? Pa, šta je sa ostalih 75 odsto?
Od ispitanih 2 odsto je priznalo da je stiglo do 91. seksualnog partnera, izveštava portal "Miror".
Čak 4 odsto ih je reklo da nemaju pojma sa koliko ljudi su spavali do sada.
Kakvu ulogu generacije imaju u ovome?
Postoje dokazi da su mlađe generacije seksualno oslobođenije od starijih.
U 2018. godini euroClinik je sproveo slično istraživanje, koje se fokusiralo na to u koju generaciju spadaju ispitani.
Podaci su otkrili da su "bejbi bumeri", oni rođeni između 1946. i 1964. godine, u proseku promenili 10,7 partnera
Međutim, bumere su lako nadmašili mlađi igrači.
Milenijalci, rođeni između 1981. i 1996. godine, spavali su prosečno sa 11,6 partnera.
Nije loše s obzirom na to da imaju između 24 i 39 godina.
Podeljeni po polovima, muškarci su to učinili sa 10,8 ljudi, a žene sa 13,4.
Generacija X (u koju spadaju svi rođeni između 1965. i 1980. godine) pobedila je obe grupe sa prosečno 13,1 ljubavnika.
Ali, ni najmlađa grupa ne zaostaje. Generacija Z, u koju spadaju ljudi rođeni posle 1995. godine, dakle tek gaze dvadesete.
I dok su žene iz generacije Z spavale sa prosečno 2,6 ljudi, momcu su promenili 7,6 partnera.
A gde ste vi na ovoj skali, kojoj grupi pripadate?
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)