NEVEROVATNE ČINJENICE O ULEPŠAVANJU: Svet ženske lepote u brojkama
Osim što se šminkaju i ulepšavaju do perfekcije, žene razlikuju više boja od muškaraca, izdržljivije su i fleksibilnije, više plaču, ali i bolje podnose bol, što ih čini neverovatnim bićima.
Od kada je sveta i veka, žene su se trudile da istaknu prirodnu lepotu. Kako su talentovane za uočavanje najsitnijih detalja, čini se da žene nikada nisu u potpunosti zadovoljne svojim izgledom.
To ide naruku kozmetičkoj industriji, čiji se prihodi povećavaju iz godine u godinu. Srpski telegraf je izdvojio zanimljive činjenice u brojevima o ženama i njihovim navikama u ulepšavanju.
ŠMINKA
- 12.000 evra u toku života prosečno žena potroši na šminku, od čega na karmine odlazi impresivnih 1.500 evra
- 1913. proizvedena je prva maskara od vazelina i ugljene prašine, a žene su bukvalno poludele za njom
- 1903. proizveden je karmin kakav danas koristimo
- 474 dana u životu prosečna žena provede nanoseći šminku
- 95 odsto žena ne izlazi iz kuće pre nego što stavi maskaru
- 38 odsto žena ne skida redovno šminku pre spavanja
- 17 minuta u proseku žena svakodnevno posveti šminkanju očiju, sređivanju obrva, nanošenju ajlajnera, senke i maskare
- 13 sati dnevno u proseku žena provede sa šminkom na licu
- 3 meseca iznosi rok trajanja maskare
- 1,8 kilograma karmina prosečna žena pojede u životu
NEGA KOSE
- 6 dana godišnje u proseku žena provede u pranju i stilizovanju kose
- 24 odsto globalnog prihoda kozmetičke industrije donosi nega kose
- 94 odsto žena smatra da je šampon najvažniji proizvod za negu kose
- 375 stepeni je maksimalna temperatura koja sme doći u dodir s kosom
- 150 različitih frizura u proseku promeni žena tokom života
NEGA KOŽE
- 200.000 evra prosečno žena potroši na tretmane i proizvode za ulepšavanje tokom života
- 24 odsto manje rizika od prevremenog starenja kože imaju žene koje svakodnevno koriste kremu sa zaštitnim faktorom
- 30 minimalni zaštitni faktor koji preporučuju dermatolozi
- 40 odsto žena svoju kožu doživljava kao osetljivu i kupuje proizvode za negu bez veštačkih aditiva
- 40 odsto žena koristi Instagram za inspiraciju u ulepšavanju
- 45 odsto ukupne prodaje kozmetičkih proizvoda čine preparati za negu kože
- 48 odsto žena želelo bi da za negu kože koristi 100 odsto organske proizvode
- 50 odsto žena koristi hipoalergene proizvode za negu kože
- 50 odsto žena proizvode za negu kože traži i kupuje na internetu
- 59 odsto žena veruje da proizvodi koje koriste za negu kože nisu sigurni
- 63 odsto žena negu kože vidi kao velnes-kategoriju
Još zanimljivosti o ženama
- 5 odsto više novca zarađuju lepe žene od svojih manje privlačnih koleginica
- 9 meseci je potrebno da materica žene u drugom stanju poraste od veličine pomorandže do veličine lubenice
- 18 godina u proseku žena provede na dijeti
- 19 puta u minuti prosečno trepne ženska osoba
- 30-45 puta žena godišnje plače
- 397 kilograma po metru kvadratnom iznosi sila materice pri porođajnom naponu
- 228 različitih dijeta u proseku isproba žena u toku života
Žene i muškarci
- 3 pršljena u donjem delu kičme imaju žene, što im daje veću pokretljivost u tom delu leđa od muškaraca, koji imaju pršljen manje u tom delu tela
- 9 odsto je manji ženski mozak od muškog, uz istovremeno jednak broj moždanih ćelija
- 20 odsto više boja razlikuju žene nego muškarci
- 20 minuta više sna je potrebno ženama od muškaraca
- 25 odsto je tanja koža žene od kože muškarca
- 75 odsto duže su žene u stanju da rade vežbe izdržljivosti od muškaraca
- 13.000 reči više od muškaraca žene svakodnevno izgovore
Savršeno lice
Savršeno žensko lice, prema istraživačima sa Univerziteta u Torontu, ima udaljenost između zenica od 46 odsto celog lica i udaljenost između očiju i usta koja iznosi 36 odsto udaljenosti od linije kose do brade.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)