CENA ULAZNICE ZA MET GALA SKUPLJA I OD KUĆE NA DEDINJU: Košta toliko da nećete ni trepnuti od ŠOKA, evo da li zvezde moraju da plate
Cene ulaznica za ovaj događaj drastično su porasle.
Ovogodišnji Met Gala prikupio je oko 26 miliona dolara za Institut Metropolitan Museum of Art, prema portparolu. To je povećanje od 4 miliona dolara u odnosu na prošlogodišnji, i više nego dvostruko više od onoga kada je događaj pokrenut pre deceniju 2014.
Ukupan broj je manji od filantropskih događaja organizovanih da podrže mnoge druge kulturne institucije grada. Najnovija palata za njujorški balet izgrađena je za samo 4 miliona dolara, a ceremonija Američkog prirodnjačkog muzeja donela je 2,5 miliona dolara. Čak ni ostali događaji Meta se ne mogu porediti: njegova gala umetnosti i umetnika prikupila je 4,4 miliona dolara prošle godine.
- Postoji veoma mali broj drugih događaja koji prikupljaju za ovu namenu - rekla je Rejčel Fajnberg, konsultant za prikupljanje sredstava koja je radila na svečanostima u Njujorku, uključujući prošlogodišnju beneficiju za bolnicu Elmhurst u Kvinsu.
Poreklo događaja
Događaj je počeo 1948. kao beneficija za Institut za kostim, jedino kustosko odeljenje muzeja za koje se očekuje da će proći kroz njegov godišnji operativni budžet. Ana Vintur, globalna urednička direktorka Cond Nast-a i urednica Vogue-a, radila je od 1999. na pretvaranju gala u izuzetno profitabilan kanal komunikacije za poznate ličnosti, sponzore i brendove, piše "Njujork tajms".
Cene ulaznica za gala događaj su naglo porasle. Ove godine, pojedinačna karta je bila 75.000 dolara — u poređenju sa 50.000 dolara prošle godine i 35.000 dolara 2022. Ulaznice po prazničnoj ceni 2015. tačno trećina od onoga što sada rade.
Ali ako se zovete Zendaja, možda ćete imati sreće: poznate ličnosti obično ne kupuju karte. Umesto toga, brendovi poput Chlo Dinge ili Tori Burch kupuju čitave stolove počev od 350.000 dolara.
Gala takođe prikuplja novac od svojih sponzora, među kojima su ove godine bili Cond Nekast, luksuzni modni brend Loeve i gigant društvenih medija TikTok, koji se suočava sa potencijalnom zabranom u Sjedinjenim Državama. Loeveov dizajner, Džonatan Anderson, i izvršni direktor TikToka, Shou Chev, bili su počasni predsedavajući.
TikTok je odbio da kaže koliko je platio za sponzorisanje događaja, a prethodni sponzori, uključujući Apple i Instagram, bili su na sličan način prigušeni o svojim doprinosima. Stiven A. Švarcman, glavni izvršni direktor investicione grupe Blackstone, navodno je doprineo oko 5 miliona dolara kao sponzor gala svečanosti 2018. Među oko 400 gostiju koji su prisustvovali ove godine bili su milijarderi poput Džefa Bezosa, osnivača Amazona; Majkl Blumberg, bivši gradonačelnik Njujorka; i Švarcmana.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)