ŽUGIĆ UPOREDIO SADAŠNJE REZULTATE SA ONIMA OD PRE PET GODINA: Pedeset kanala u Srbiji i regionu i oko 10 mililona gledalaca jasan pokazatelj uspeha!
Generalni direktor Arena Channels group Nebojša Žugić je gostujući na TV Hepi istakao da je ova kompanija na samom početku 2018. godine imala svega pet kanala, da bi pet godina kasnije njen broj porastao na čak pedeset kanala u Srbiji i regionu, i to ne samo sportskih, već i tematskih sa sadržajima iz posebnih sfera- turizma, ekonomije, poljoprivrede, ekologije i informative.
Pored ovog uspeha, Nebojša Žugić je izneo i podatak koji najbolje objašnjava neverovatan napredak i pozicioniranje na tržištu a to je drastičan skok broja gledalaca kojih u ovom trenutku ima oko deset miliona.
Upoređujući nekadašnje stanje sa današnjim, on se osvrnuo i na Arena Cloud aplikaciju osnovanu u doba korone, ističući da je za veoma kratko vreme uspela da privuče blizu 600.000 redovnih korisnika.
- Mi smo pre pet godina krenuli sa nekih 2,3 miliona domaćinstava. U ovom trenutku mi možemo slobodno reći, ako računamo i Arena Cloud aplikaciju, to je negde oko četiri miliona domaćinstava. Odnosno ako to pomnožite sa 2,5 koliki je prosek broja članova jednog domaćinstva, onda je to dostupnost za oko deset miliona gledalaca, što je poprilično ozbiljan broj - rekao je Žugić dodajući da je imponzantna i činjenica da je prihod od prodaje oglasnog prostora porastao na neverovatnih 636 odsto u odnosu na 2018. godinu.
Na pitanje kako se došlo do ovog rekorda prvi čovek Arena Channels group istakao je da se dominacija ne ogleda samo u broju kanala, već i u njihovom sadržaju koji je napravio značajnu razliku u odnosu na konkurenciju.
- Kada govorimo o sportskim kanalima imamo tri Premium sportska kanala, deset Arena, Arena 1x2, Arena Fight i Arena Esport. Pored toga tu su i Superstar filmski kanali, Agro televizija, zatim Euronews i Blumberg. Veliki uspeh kod publike, za jako kratko vreme ostvario je i Balkan trip- kanal o turizmu. Naravno, pored broja kanala, sadržaj je taj koji je napravio razliku u odnosu na ostale konkurente. Sadržaj je takođe ono što je presudno kod izbora operatera - rekao je on dodajući da su na Areninim kanalima Premijer liga, NBA, nacionalna takmičenja, FIFA Svetsko prvenstvo, La liga, a od sledeće sezone i NFL.
Napredak kompanije, podseća Žugić ne bi išao tom brzinom da nije bilo kupovine sadržaja, ali i potenciranja na domaćem sportu koji je Arena Channels group od početka predstavila kao svoj zaštitni znak.
- Domaći sport je takođe doneo određenu razliku i nešto zbog čega se gledaoci opredeljuju za nas - istakao je naglašavajući da domaći sport ne bi mogao da se razvija da nije toliko jaka podrška države, odnosno predsednika Aleksandra Vučića koji je prepoznao značaj ulaganja.
- Istorijsko ulaganje u spotsku infrastrukturu, odrazilo se na sve veći broj medalja koji se osvajaju pod bojama naše zemlje, a samim tim je u Srbiji sport sve popularniji. Mnoge dobre stvari su urađene u zemlji i zahvaljujući tome mi imamo šta da prenosimo, imamo šta da promovišemo. Da nije tako naša uloga bi bila beznačajna. Prenosili bismo svetska takmičenja, a što se tiče domaće scene ne bi imali šta da prikažemo - rekao je Žugić.
Prvi čovek Arena Channels group najavio je još veća ulaganja, kroz proširenje lepeze od dvadeset devet tematskih kanala u Srbiji i dodatno bogaćenje njihovog sadržaja.
- Sledeće sezone će gledaoci na našim kanalima moći da prate NFL, profesionalni američki fudbal. Što se tiče kanala, ne bi me iznenadilo da još neki smislimo i oformimo u toku godine, pošto nam to očigledno dobro ide - podvukao je Žugić.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)