ŠOLAK DRVOSEČA! Tajkun seče šumu da bi izgradio hotel sa 5 zvezdica: DVOSTRUKI ARŠINI TAJKUNSKIH MEDIJA!
Dok svaki protest navodnih ekologa u Srbiji ima poseban tretman na glasilima Junajted medije, u istima je muk povodom bunta građana Pule, koji se bore da sačuvaju prirodu poluostrva Lungomare gde gazda Šolak diže megahotel.
Glasila Junajted medije tajkuna Dragana Šolaka pokušavaju da se nametnu kao neka moralna vertikala u medijskom svetu, ali u praksi demonstriraju tešku selektivnost i neobjektivnost. Rečju, neprofesionalizam.
Njegova kablovska televizija N1 u Srbiji svaku šetnju - čak i nekoliko zaludnih ili skup, pa bio to čak i skup stanara, propagandno tretira kao protest od nacionalne važnosti kojim oni "dokazuju" nezadovoljstvo građana državom i vlašću.
Poseban tretman imali su svakojaki protesti navodnih ekologa, a zapravo političkih aktivista! Ali kad narod protestuje u želji da sačuva prirodu i šume od seče jer njihov gazda Šolak hoće da gradi luksuzni hotel od pet zvezdica onda je u istim tim medijima - šta? Muk!
To je, za sada, možda nasjlikovitiji dokaz, kako ukazuju sagovornici Srpskog telegrafa i Republike, odsustva profesionalne etike u radu tih glasila.
Naime, na oko 160 metara od mora u Puli i na 120 metara od plaže Lungomare gradi se hotel sa pet zvezdica visok 27 metara, sa sedam nadzemnih etaža i sa dve podzemne i sa ukupno 360 kreveta.
- Projekt izgradnje tog megahotela vodi preduzeće Hotel Valkane d.o.o, čiji je vlasnik Istra cement B.V. iz Holandije, navodno kompanija srpskog milijardera i medijskog tajkuna Dragana Šolaka - pišu hrvatski mediji.
Građani se pobunili
Sva glasila izuzev hrvatske N1! Ni slovo, ni minut priloga nije bilo na datu temu! Iako je pobuna građana Pule ogromna.
Protiv izgradnje privatnog hotela na velikoj zelenoj javnoj površini, koja je inače omiljeno mesto okupljanja generacija Puljana, prva se pobunila zeleno-leva stranka Možemo, što su posle preuzeli i građani. Koliko je to veliki problem svedoči činjenica da je čak, početkom oktobra, održan lokalni referendum.
Tad se gotovo 90 odsto izašlih građana usprotivilo izgradnji hotela na šumom obraslom poluostrvu Lungomare na rubu grada. Međutim, projekat gradnje hotela nije zaustavljen jer je na referendum izašlo oko 23 posto Puljana, a za uspeh je potrebna natpolovična izlaznost. Nije isključeno, kako se spekuliše u hrvatskoj javnosti, da je Šolak koristio medije za kampanju protiv referenduma.
Iako vođe projekta očekuju da pulska Gradska uprava izda lokacijsku dozvolu, kako bi hotel bio završen do 2026, građani Pule nastavljaju bunt protiv "investicionog urbanizma".
Jasno je, kako za Srpski telegraf i Republiku tvrdi generalni sekretar Saveta za monitoring, ljudska prava i borbu protiv korupcije Transparentnost Mario Spasić, da cela medijska mreža Junajted medija ima zadatak da sakrije brljotine svog gazde, tako da se u Srbiji ne vidi o kakvom se čoveku radi:
- Za razliku od ćutanja o Šolakovim egzibicijama, ovde je glavna tema pošumljavanje u njihovoj "izvedbi", petorica zaludnih koji blokiraju ulice... Dvostruki aršini, uz ogromne doze poluistine, na televizijama u sastavu Junajted medije odavno su prisutni, zaboravljajući da se baš tako gubi kredibilitet, pa i za neke korisne teme.
Negativna kampanja protiv otporaša
Lider inicijative Referendum za Lungomare Aleksej Orel ukazao je na otpore s kojima se susreću - od lokalnih medija do investitora, u borbi za očuvanje prirode i drveća na poluostrvu Lungomare, a protiv gradnje Šolakovog hotela.
- Jedini štampani medij u Istri nas je svo vreme ne birajući sredstva omalovažavao i plasirao neistine. Drugo, jedina lokalna televizija se jako trudila da nas prikaže kao negativne i nebitne sugrađane. Treće, u istoriji Pule nikada niko nije napravio ni blizu ovoliko huškačku kampanju kao "dobronamerni" investitor" - kazao je Orel nakon proglašenja rezultata oktobarskog referenduma objapnjavajući da je u takvim okolnostoma izlaznost od 23 odsto uspeh.
U toj negativnoj kampanji, kako je dodao, pozivali su građane da ostanu kući i ne izlaze na referendum. To je, kako komentariše tamošnja javnost, već viđen propagandni mehanizam medija tajkuna Šolaka.
Moj stav
Nebojša Krstić, marketinški stručnjak
- Ova situacija dokazuje da su novokomponovani ekolozi koje protežiraju Šolakovi mediji, još jedna politička obmana građana i da sa ekologijom veze nemaju. Ovo dokazuje totalno licemerje i to da onin nisu mediji, već megafon mašine za politički pritisak na Srbiju.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (2)
Dragan
27.12.2022 15:39
Šolak je običan Taycoon koji je u stvari nameštenik nekoga mnogo većeg ko se krije iza njega . Samo da podsetim , Šolakova firma duguje milijardu € svojim poverenicima. A niko ga ne poziva na odgovornost , i neće niko jer iza njega stoji bivši šef CIA - Petreus a kako znamo ko je jednom špijun on je uvek špijun. Ovo je samo jedna epizoda , ovaj je jedini iz Srbije kojeg podrzavaju lokalni političari , a zamislite kako je kupio njihovu „Ljubav“!
Mix
27.12.2022 20:42
Nije to ništa da vidite tek ove debile što celo Homolje posekoše i još miniraju izvore voda uništili