"ŽENA ĆE ME UBITI, POMOZITE MI" Banjalučaninu procurio bojler, a onda je usledila DRAMA ZA DRAMOM: Izvukao i DEBELU POUKU koju je sa svima podelio!

Autor:

Svet

03.02.2024

14:31

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Sve je počelo kada je veliki kotao na bojleru počeo da prokišnjava, a Banjalučanin je, računajući na garanciju, pozvao ovlašćenog servisera u Banjaluci.

"ŽENA ĆE ME UBITI, POMOZITE MI" Banjalučaninu procurio bojler, a onda je usledila DRAMA ZA DRAMOM: Izvukao i DEBELU POUKU koju je sa svima podelio!

Foto: Shutterstock

Majstor popravlja bojler

Banjalučanin je nedavno postao glavna tema razgovora nakon što je podelio svoje iskustvo sa servisiranjem bojlera, izazvavši veliko interesovanje javnosti. Kroz svoju iskrenu ispovest, otkrio je niz problema koji su ga zadesili, istovremeno upozoravajući druge na potencijalne zamke sa kojima se mogu susresti u sličnim situacijama.

Prva muka: Garancija koja nije bila od pomoći

Sve je počelo kada je veliki kotao na bojleru počeo da prokišnjava, a Banjalučanin je, računajući na garanciju, pozvao ovlašćenog servisera u Banjaluci. Međutim, umesto očekivanog rešenja, dočekala ga je nedostupnost servisera, a nakon brojnih poziva i dalje nije bio u mogućnosti da reši problem. Čak je kontaktirao i proizvođača bojlera u Sarajevu, tražeći pomoć.

- Znao sam da nemam mnogo izbora, pa sam u startu nastupio maksimalno pošteno, iako nisam imao pojma ko mi je sagovornik. Rekao sam mu: „Znaš li ko prvi pogine u kući kada počnu da škripe mašine, bojleri i uopšte bela tehnika. Žena će me ubiti, pomozite mi“ – kaže ovaj Banjalučanin. Sagovorniku je bilo toliko žao da je predložio da dođe lično, ali tako nešto naravno nije bilo moguće.



Neočekivano rešenje problema

Kada je situacija postala beznadežna, Banjalučanin se obratio drugom servisu, gde je saznao da uzrok problema nije bio kvar, već nagomilani kamenac.

Ovo iskustvo ga je navelo na zaključak da je važno istražiti lokalne servise pre nego što se upustite u kupovinu novih aparata, jer, kako je istakao, često su novi aparati sklone kvarovima nakon isteka garancije.

Novi problemi: Bojler u kuhinji

Kao da jedna muka nije bila dovoljna, Banjalučanina je nedugo zatim zadesio novi problem - kvar bojlera u kuhinji. Iako je garancija istekla, odlučio je da se obrati renomiranom servisu u Banjaluci, gde je naišao na neočekivane troškove i nedovoljno efikasno rešavanje problema.

Zaključak i savet za sve potrošače

Iz svega što je doživeo, Banjalučanin je izvukao važan zaključak - pre kupovine novih kućnih aparata, važno je istražiti lokalne servise i prikupiti informacije o njihovoj reputaciji. Takođe, istakao je da često novi aparati mogu izdržati garantni rok, ali da nakon isteka istog mogu prouzrokovati brojne probleme. Ova iskustva su ga navela da apeluje na potrošače da budu oprezni prilikom odlučivanja o servisiranju i kupovini kućnih aparata.

BONUS VIDEO: 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading