"JETEL" POSKUPLJUJE I NA BOGA NE MISLI! Čitateljka do detalja opisala kako se razočarala u poslovanje mobilnog operatera

Autor: D. PETROVIĆ

Biznis

20.02.2024

22:00

Pre mesec i po sam obnovila ugovor, očekivano, po novoj ceni, a onda sam saznala da od marta opet rastu tarife

"JETEL" POSKUPLJUJE I NA BOGA NE MISLI! Čitateljka do detalja opisala kako se razočarala u poslovanje mobilnog operatera

shutterstock

Komentari (6)

Loading
Odessa

21.02.2024 20:34

SBB poskupljuje 300 dinara. Za korisnike koji nisu pod ugovorom a njihovi su korisnici. Sramota

Odessa

21.02.2024 20:37

Ljudi, prodaja interneta i televizije je velika prevara. Prodaju vam maglu.

лх

01.03.2024 12:08

@Odessa - Како то? Можете ли бити прецизнији и детаљнији у одговору?

Grunf

21.02.2024 22:55

Mi koristimo njihovih 6-7 usluga. YETTEL je menjao vlasnike i ime više puta od kada smo korisnici naj starije mobilne mreže u Srbiji. Budu li se tako ponašali a vidno degradira kompletna paleta usluga, korisnici , pa i oni stari, verni kao šta smo mi će im vrlo brzo okrenuti leđa. Da ne pominjem 5g mrežu koja nažalost sem na kamerama sigurnosti u prometu ne postoji u ponudi operatera u Srbiji. Vrlo lako se prenose brojevi i usluge na drugog, trećeg operatera. Aktualni vlasnik Yettela se mnogo zaigrao sa siromašnim srpskim tržištem. Mogao bi se iznenaditi šta je kupio a šta mu je ostalo u budućnosti. Bivši vlasnici su verovatno najmljenu telekomovu optiku prodavali korisnicima jeftinije no šta je sam telekom nudio samo da bi prikupili šta više novih korisnika . Posvadili su se potom sa SBB-om i ovaj im je ukinuo programe koji su inače bili u startnoj programskoj šemi preko 4g+ a i optičkog interneta . Još mnogo toga nije više isto kao kad su se potpisivali novi dvogodišnji ugovori s korisnicima. Nema mesta poskupljenu jer su i ovako izigrali poverenje vernih korisnika. Bolje da pokušaju da povrate poverenje koje je građeno desetinama godina nego da opet traže novog gazdu koji zna posao.

BreDragan

13.03.2024 22:02

Kvalitetnije i jeftinije usluge se postižu konkurencijom. Prema tome nemojte se ustručavati da promenite operatera. Kad izgube pretplatnike izgubiće i prihod pa će se dozvati u pamet. Pozivajući na lojalnost i vernost jednom operateru činite medveđu uslugu i sei i drugima.

Voša

16.04.2024 08:48

Užasan bezobrazluk,u inostranstvu su me isključili nisam imala način komunikacije za neplaćen račun, da mi je trebalo bilo šta.Neće da uključe ni do sad nisam platila i ne znam kada ću? Treba ih napustiti hitno.