Mobilni operater "Telenor" ne prestaje neprijatno da iznenađuje klijente.
Podeli:
Komentari (6)
Alidini Fenmen
14.11.202121:58
Moje ime i prezime su autenticni. Ja sam prevareni korisnik od strane Mts-a. Preko svih mogucih medija pokusavao sam da objavim moje gorko iskustvo sa MTS -om, ali niko nije hteo to da objavi. Mts mi je jednostrano promenio status ugovora,a zatim pod pretnjom izvrsitelja naplatio penale za dvogodisnji ugovor. Ratel, savet potrosaca, udruzenje potrosaca su me izneverili.
Jako lose iskustvo sam imao sa Telenorom i Mobi bankom, izasao sam iz toga teskom mukom, a prepoznah sebe u ovom opisu da su njihovi odgovori skoro pa robotski i copy paste...kao da ne zele da cuju i rese postojeci problem, vec ga produbljuju i prave novi...uzas
Nije istina da Telenor ostavlja aparat korisniku,prilikom raskida ugovora, jer ga je isplatio na kraci rok od ugovorene obaveze. Juce su mi u njihovoj poslovnici tako rekli i jos sto se tice broja, mora da se predje na pripejd, tri meseca, pa da se broj prenese. Ili Telenor daje instrukcije svojim prodavcima da sve korisnike obmanjuju, kako bi ih primorali da ostanu ili su prodavci neobavesteni!
Prelaskom iz telenor u mobi bank, pocelo je naplacivanje odrzavanja. Ako ne zelite da placate odrzavanje, samo predjite sa Mastercard na dinu i nema odrzavanja. Ja sam tako resio to sa njima.
Komentari (6)
Alidini Fenmen
14.11.2021 21:58
Moje ime i prezime su autenticni. Ja sam prevareni korisnik od strane Mts-a. Preko svih mogucih medija pokusavao sam da objavim moje gorko iskustvo sa MTS -om, ali niko nije hteo to da objavi. Mts mi je jednostrano promenio status ugovora,a zatim pod pretnjom izvrsitelja naplatio penale za dvogodisnji ugovor. Ratel, savet potrosaca, udruzenje potrosaca su me izneverili.
Vlada
15.11.2021 11:47
Naši mobilni operateri su vrlo moćni ali moraju da se drže ugovora. U suprotnom ih treba tužiti a ne moliti.
Simonida
15.11.2021 17:06
Nije on jedini kome su ukradeni gigabajti.
Bane BG
15.11.2021 20:51
Jako lose iskustvo sam imao sa Telenorom i Mobi bankom, izasao sam iz toga teskom mukom, a prepoznah sebe u ovom opisu da su njihovi odgovori skoro pa robotski i copy paste...kao da ne zele da cuju i rese postojeci problem, vec ga produbljuju i prave novi...uzas
Zorka Pesic
16.11.2021 17:13
Nije istina da Telenor ostavlja aparat korisniku,prilikom raskida ugovora, jer ga je isplatio na kraci rok od ugovorene obaveze. Juce su mi u njihovoj poslovnici tako rekli i jos sto se tice broja, mora da se predje na pripejd, tri meseca, pa da se broj prenese. Ili Telenor daje instrukcije svojim prodavcima da sve korisnike obmanjuju, kako bi ih primorali da ostanu ili su prodavci neobavesteni!
Деки
18.11.2021 15:30
Prelaskom iz telenor u mobi bank, pocelo je naplacivanje odrzavanja. Ako ne zelite da placate odrzavanje, samo predjite sa Mastercard na dinu i nema odrzavanja. Ja sam tako resio to sa njima.