NOVI ZAKON U BEOGRADU! Evo zašto svako taksi vozilo mora biti bele boje!

Autor:

Vesti

14.03.2024

18:16

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Taksi vozila u Beogradu postaju bela

NOVI ZAKON U BEOGRADU! Evo zašto svako taksi vozilo mora biti bele boje!

Foto: Shutestock


Izmenama i dopunama zakona koje su usvojene u aprilu 2021. godine, sva taksi vozila u prestonici do početka maja moraju biti bele boje. Trenutno, više od 90 odsto taksista ispunilo je ovu zakonsku obavezu, dok će ostali to uraditi u narednih mesec i po dana. U Beogradu trenutno posluje oko 6.400 taksista, od kojih je veliki broj iskoristio subvencije države od 8.000 evra po vozilu, što je omogućilo obnovu vozila starosti između jedne i tri godine.


Predsednik Taksi udruženja Srbije, Aleksandar Bjelić, ističe da je vreme od tri godine bilo sasvim dovoljno da se završi pomenuti posao, te da je novčana pomoć države omogućila obnovu vozila čija je starost u ovom trenutku oko sedam godina.

- Gotovo svi vozači ispunili su zakonsku obavezu da vozila moraju biti bele boje, ostali će to uraditi do kraja roka - ističe za "Novosti" predsednik Taksi udruženja Srbije Aleksandar Bjelić. - Vreme od tri godine bilo je sasvim dovoljno da se završi pomenuti posao. Takođe, novčana pomoć države omogućila je da se obnovi vozni park, čija je starost u ovom trenutku oko sedam godina. Tada su svi odmah kupovali automobile bele boje. Trenutno se na ulicama nalazi 6.400 taksista, što je u ovom trenutku i više nego dovoljno za obavljanje posla.

Bjelić naglašava da je za korisnike važno da imaju unificiran vozni park, kako bi odmah prepoznali taksija kada ga vide na ulici. Prema njegovim rečima, najbolja varijanta bila je da se automobili prelepe belim tapetama, koje su kvalitetne i povoljnije od farbanja.

- I za korisnike je vizuelno važno da imamo unificirani vozni park, da oni čim vide kola znaju da je reč o taksiju - kaže Bjelić. - Bio je to predlog predstavnika vlasti, a nikada ranije taksisti nisu od države dobili tako velika sredstva. Nije bilo razloga da ne prihvatimo i njihovu ideju o beloj boji, jer Beograd je oduvek nazivan belim gradom. Tako da će ova novina svakako doprineti imidžu samog posla.


Manjak posla i trendovi među vozačima

Ipak, najveći problem trenutno predstavlja manjak posla, pošto se u poslednjih mesec i po dana broj vožnji smanjio za čak 50 odsto. Bjelić ističe da je nekada bilo 300 zakazanih vožnji dnevno do aerodroma, dok ih sada ima daleko manje. Trenutno oko 3.500 vozača ima mogućnost naplaćivanja karticom, što je sve više trend među mlađom populacijom, a plan je da uskoro sva vozila imaju tu opciju prilikom vožnje.

- Ipak, najveći problem trenutno predstavlja manjak posla, pošto se u poslednjih mesec i po dana broj vožnji smanjio za čak 50 odsto - ističe on. - Nekada smo imali 300 zakazanih vožnji dnevno do aerodroma, sada ih je drastično manje. Zbog toga je broj od 6.400 taksista u prestonici sada postao realan i trenutno nema potrebe za dovođenjem novih ljudi. Ukoliko u narednom periodu bude bilo potrebe, potencijalni vozači biće na vreme obavešteni.



Budućnost taksista u Beogradu

Iako je trenutno 6.400 taksista u prestonici više nego dovoljno za obavljanje posla, ukoliko u narednom periodu bude bilo potrebe, potencijalni vozači biće na vreme obavešteni o mogućnostima zapošljavanja. Trenutno, taksisti se prilagođavaju novim zahtevima tržišta i trendovima, te se očekuje da će u skorijoj budućnosti sva vozila imati opciju plaćanja karticom prilikom vožnje.

(Novosti)

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

 

Komentari (0)

Loading