Održivi razvoj u fokusu poslovanja kompanije Carlsberg Srbija

Autor: Republika

Vesti

25.06.2021

07:47

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

U vremenu kada se posledice globalnog zagrevanja i ljudskog uticaja na planetu osete više nego ikada, biti odgovoran, kako prema lokalnoj zajednici tako i prema celoj planeti, više ne predstavlja izbor već imperativ za sigurnu i zdravu budućnost.

RepublikaFoto: Promo

Baš iz tog razloga, odgovorne kompanije preuzimaju mnogobrojne akcije i inicijative kako bi dale svoj doprinos očuvanju ekosistema i razvijale poslovanje u skladu sa definisanim ciljevima održivog razvoja. Jedna od takvih kompanija je i Carlsberg Srbija, koja je rezultate rada na polju održivog poslovanja predstavila u svom Lokalnom izveštaju o održivosti za 2020. godinu.

NULA ugljeničkog otiska, NULA rasipanja vode, NULA neodgovorne konzumacije i NULA povreda na radu četiri su ključna cilja koje je Carlsberg Grupacija usvojila tokom 2017. godine u okviru strategije „Zajedno ka nuli“, a sve u cilju doprinosa globalnim naporima za očuvanje životne sredine i prosperiteta zajednice.

Uvođenje stanice za prečišćavanje ugljenika jedan su od mnogih poteza koje je kompanija Carlsbeg Srbija preduzela radi smanjenje ugljeničkog otiska, a  u periodu od 2015. do 2019. godine ugljenični otisak u lancu vrednosti smanjen je za 12 odsto. Postavljanje postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda i odgovorna upotreba vode aktivnosti su koje kompanija sprovodi zarad smanjenja rapisanja vode, te je od 2015. godine efikasnost upotrebe vode u Carlsberg Srbiji poboljšana je za 15 odsto. Težnja ka eliminasnju neodgovorne konzumacije javnosti se komunicira putem ambalaže Carlsberg proizvoda, ali i kroz brojne aktivnosti i edukacije koje kompanija sprovodi zarad isticanja negativnih efekata neodgovorne konzumacije alkohola. Radi ostvarivanja cilja NULA povreda na radu, Carlsberg Srbija organizovala je veliki broj obuka i kurseva za svoje zaposlene, a stopa povreda na radu u odnosu na 2019. godinu smanjena je za 36 odsto.

Više o rezultatima koje je kompanija Carlsberg Srbija postigla možete pogledati ovde, a kompanija će i u budućnosti nastaviti težnju ka potpunom ispunjenju svojih ciljeva.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading