AMBASADA NORVEŠKE UGOSTILA PREDSTAVNIKE UDRUŽENJA DIPLOMATSKIH SUPRUŽNIKA: Predstavljena dva domaća inovativna brenda
Rezidencija norveškog ambasadora u Beogradu ugostila je u četvrtak, 25. novembra predstavnike Udruženja diplomatskih supružnika u Beogradu. Domaćin skupa bila je gospođa Trine Ditlevsen, supruga ambasadora Norveške.
Ovom prilikom predstavljena su dva mlada, inovativna domaća brenda - BULKA (unikatna dizajnerska odeća) i KØØZMETIK (prirodna ručno rađena kozmetika). Ono što ova dva brenda izdvaja od ostalih, pored izuzetne kreativnosti, kvaliteta i atraktivnosti proizvoda, jeste društveno odgovoran pristup proizvodnji, sa fokusom na održivi razvoj,
cirkularnu ekonomiju i princip maksimalne uštede prirodnih resursa i minimuma otpada.
Ovaj događaj organizovan je u znak podrške malim i srednjim preduzećima, a kao nastavak aktivnosti Ambasade Norveške u oblasti jačanja cirkularne ekonomije u Srbiji, i produbljivanja svesti o održivom razvoju zasnovanom na „zelenim principima“, uz primere
kako mala preduzeća u Srbiji mogu da se uključe u ovaj globalni trend.
Čitav događaj uveličala je vokalnim nastupom Aleksandra Denda - nominovana za Gremi nagradu, tekstopisac, ambasador kulture, Berklee Alumna i suosnivač ženskog ansambla ROSA, u pratnji pijaniste, kompozitora, aranžera i osnivača Etno Džez Orkestra, Stevana
Milijanovića, i uz plesnu improvizaciju izuzetne Isidore Marić, sa bogatim iskustvom balerine u Narodnom pozorištu i Pozorištu na Terazijama. Isidora je i profesor baleta a nastupe je imala širom sveta.
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Ambasador Gjelstad je ovom prilikom rekao:
„Ambasada Norveške svesrdno podržava zelenu agendu, cirkularnu ekonomiju, inovacije i mala i srednja preduzeća u Srbiji. Norveška preduzeća donose visoko društveno odgovorne korporativne kulture, ali je važno da primeri korporativne društvene odgovornosti dolaze i iz srpskih preduzeća, kakve smo imali danas. Brendovi Bulka i Køøzmetik posluju u skladu sa prirodom, primenjujući principe niskog otpada, reciklaže, očuvanja prirodnih resursa; ključne reči vodilje su im – «spora moda» i optimizacija, a njihovi poslovni principi se suprotstavljaju prekomernoj potrošnji i rasipanju. Veoma sam srećan što sam danas bio u mogućnosti da ugostim tako inspirativan događaj u svojoj rezidenciji”
Nina Bogosavljev, osnivač i vlasnik brenda BULKA, zahvalila je Ambasadi Norveške na pomoći u promociji brenda i principa zdravog, odgovornog i održivog poslovanja.
Osnivači brenda KØØZMETIK, Daniela Staković, Jovana Antić, izjavili su da su bili iznenađeni i oduševljeni pozivom gospođe Ditlevsen da učestvuju na ovom događaju, što vide kao potvrdu da nešto rade kako treba.
Gospođa Trine Ditlevsen izrazila je zadovoljstvo uspešnom realizacijom događaja i obećala nastavak saradnje sa mladim srpskim brendovima, kroz promociju njihovih proizvoda i društveno odgovorno poslovanje.
Bonus video
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)