DŽEMPER BUŠAN, AL' VRAĆANJA NEMA! Naša čitateljka sa Golije ogorčena na "N sport"!
Platila sam ga 12.500 dinara, a reklamaciju su mi odbili, tvrdeći da smo ga mi pocepali, mada čak i nije proban, kaže Ivana Radovanović!
Očajna sam jer su mi u "N sportu" odbili reklamaciju džempera koji uopšte nije jeftin. Htela sam da obradujem supruga i kupila sam mu džemper koji sam mislila da će mu se baš svideti. Platila sam ga 12.500 dinara i imala sam šta da vidim.
Ovako nam se izjadala očajna Ivana Radovanović, koja je do radnje u Čačku putovala čitavih 100 kilometara da bi se debelo razočarala, i to ne prvi put.
KAO OD MOLJACA
- Kad sam stigla kući, vidim dve rupe na džemperu, kao da su ga moljci izgrizli, pa sam jedva čekala da im ga vratim, misleći da neće biti problema. Posle nekoliko dana, kad su se stekli uslovi da siđem sa Golije i odem u radnju, odnela sam im artikal i zatražila da mi daju ili novi džemper ili da mi vrate novac. Napisala sam sve što su tražili, ali su doneli odluku da me oštete i ne priznaju grešku - priča Ivana, koja se javila našoj redakciji.
Ovu mladu ženu, nezadovoljnog potrošača, najviše nervira to što su joj u prodavnici gde je reklamirala oštećen odevni predmet pripisali krivicu i ona veruje da je to njihova praksa u radu. Zbog toga se i obratila nama u nadi da će preko nas naterati trgovački lanac da promeni politiku poslovanja.
- Sramno je to što su mi rekli da je moja reklamacija odbijena jer smo, navodno, mi pocepali džemper, a koji čak i nije proban. Suprotstavila sam se i pokušala da ih urazumim i objasnim im čitavu situaciju i da je greška isključivo njihova, ali bili su neumoljivi - tvrdi Radovanovićeva.
LJUTA I MAJKA
Ivanine reči potvrdila je i njena majka Ivanka, koja je prilično besna zbog trgovačke prevare, kako naziva čitav slučaj probušenog džempera. Nervira je, takođe, i ćerka jer je, uprkos ranijim lošim iskustvima s "N sportom", opet pazarila kod njih. I Ivana ne krije nezadovoljstvo i slaže se s majkom.
- Moja majka jeste negde u pravu jer svaki riplej duks, kao i njihove majice koje je suprug kupio, raspadao se posle nekoliko nošenja, odnosno, pojavljuju im se rupice. Nikad nisam to reklamirala jer, računam, ajde, nošeno je. Sad vidim da sam grešila pošto nešto što nije ni obučeno morala sam da reklamiram budući da cena džempera nije nimalo mala. Uz to, nemam pare za bacanje - zaključila je Ivana.
Odgovor "N sporta": Sve je po pravilniku
Srpski telegraf se obratio i "N sportu" s pitanjima zbog čega nisu, kako tvrdi mušterija, zamenili robu koja je očigledno oštećena pre kupovine.
- Kupac je dva puta podneo reklamaciju na navedeni artikal. Oba puta je odbijen, komisija je pregledala proizvod i donela odluku da je reklamacija neosnovana - kategorični su u ovoj firmi uprkos Ivaninim tvrdnjama.
Takođe, dodaju da su pravilnikom o podnošenju reklamacija regulisana sva prava iz Zakona o zaštiti potrošača.
- Taj pravilnik je dostupan u svakom našem maloprodajnom objektu i s njim je upoznat svaki naš potrošač. Potrošači imaju pravo na izjavljivanje reklamacije zbog nesaobraznosti robe ugovoru, što ovog puta nije bio slučaj.
U sklopu pravilnika o podnošenju reklamacija je regulisana i zamena artikala, kažu, i napominju:
- U postupku rešavanja osnovanosti reklamacije ne utvrđujemo bilo kakvu krivicu potrošača, već utvrđujemo osnovanost izjavljene reklamacije, odnosno da li je proizvod saobrazan ugovoru ili ne. Osnovanost reklamacije se utvrđuje pregledom reklamiranog proizvoda od lica koja su zadužena za kvalitet i kontrolu robe.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (1)
Maša
19.01.2022 10:18
Pravilnim radom kontrolori mogu utvrditi uzrok oštećenja (moljac, dotrajalost tkanine, skidanja zujalice, da li je kupac izazvao oštećenja i dr.)