GLOVO, GLOVO, ŠTA NAM RADIŠ OVO: Bes i ogorčenje zbog sramnog poskupljenja!
Kurirska služba rešila da dodatno razljuti svoje korisnike uvođenjem posebne tarife za noćnu dostavu, pod izgovorom poboljšanja usluge.
Malo li je je pritužbi bilo na kurirsku službu Glovo, pa kao da su rešili da još više razgneve korisnike njihove aplikacije tako što su povećali cene svojih usluga.
Naime, Glovo je korisnike aplikacije obavestio o poskupljenju u iznosu od 0,5 odsto od svake porudžbine, a kao izgovor za to naveli su poboljšanje usluge koju pružaju tokom noći.
- Ovo nam pomaže da vodimo našu aplikaciju, kao i logistiku i naše timove podrške tokom noći. Iznosi 0,5 odsto vaše porudžbine, ali ne više od 149 dinara - glasi krajnje neuverljivo objašnjenje Glova.
Pomenuta situacija je izazavala lavinu negativnih reakcija na društvenim mrežama, gde su se kao i uvek, javljali razočarani korisnici aplikacije, kojima je preko glave "inovacija" ove kompanije, koje nikome nisu donele boljitak ni korisnicima, ni dostavljačima, osim samoj kompaniji.
BEZ PRAVIH ARGUMENATA
Svi koji redovno naručuju dostavu preko pomenute kurirske službe dobro su upoznati sa time da je noću manja gužva, ukoliko se ne računa vikend, kao i to da novac od ovog poskupljenja ne ide dostavljačima, niti unapređenju njihovih usluga, nego logistici, koja je sama po sebi već dovoljno razrađena i uigrana, da se ovo poskupljenje čini kao običan hir kompanije.
To su primetili i korisnici, koji su ostavljali besne komentare ispod pitanja Glovo šta misle o uvođenju novih troškova.
- Iako je suma 0,5 odsto, meni ide na živce kako stalno dižu cene jer uzimaju debeo procenat na svaku porudžbinu od restorana, jer teraju vozače da budu paušalci, ne zaposleni, što kuriri imaju sve gore benefite itd. Znači ka*raju sve od korisnika do vozača, do restorana itd. jer drže oligopol na tržištu, a sad hoće još i pola procenta da uzmu "da podržimo noćnu smenu da aplikacija radi noću kako treba". To mi i nema logike jer je realno obim posla daleko manji noću, osim možda vikendom. Aj da razumem da razvijaju aplikaciju noću, ali ko još koji k*rac razvija direkt na lajv verziji. Pritom ide Support osoblju i operativnom osoblju. Aj da ide vozačima pa da razumem. Ovi manje posla imaju em jeftinija struja noću - zaključuje jedan od revoltiranih korisnika.
OGORČENI NA GLOVO
Građani su sve više razočarani radom kurirske službe Glovo, a razlozi za njihovu ogorčenost su brojni.
Sve veći broj građana na ulicama prestonice opaža bahatu i bezobraznu vožnju Glovo dostavljača, koje redovno svrstavaju u najnepažljivije učesnike u saobraćaju.
Izletanje na crveno, prelazak preko duple pune, bahato parkiranje, "proletanje" na bicikli ili skuteru tik uz pešaka na ulici, samo su neki od primera o kojima ogorčeni građani redovno pišu na društvenim mrežama.
Ljudi se žale što rade stranci
Veliki broj pritužbi upućen Voltu i Glovo ide i na to što za njih rade stranci, koji ne poznaju dobro grad, kao i da ne govore dobro engleski jezik pa je svaka komunikacija sa njima otežana.
- Meni su poslali lika na bajsu, nit zna srpski, nit zna engleski nit adresu, lik donosi picu, ja platio uredno, dođem gore, a pica nema jedno parče. Bukvalno neverica - napisao je korisnik Tvitera upisan kao Petar.
Još jedan od komentara tiče se upravo toga što se zapošljavaju ljudi koji ne govore srpski jezik, a kamoli engleski.
- Bar ove Sirijce i migrante što zapošljavate pod imenom Nikola naučite srpski jezik - navodi korisnik upisan kao Mr Ajduković.
Komentari sa Tvitera
- Kako vi rešavate problem psihopata koji rade u dostavama i bahate se po saobraćaju? Ja evo već drugi put u životu mislila da ću da poginem zbog odbeglog ludaka u wolt automobilu.
- Ako još jednom vaš dostavljač naleti na mene biciklom ili projuri kroz pešačku zonu ko muva bez glave, ili prođe na crveno svega mi, počeću da vas snimam i objavljujem. Edukujte vaše dostavljače o pravilima saobraćaja.
- Apelujem na Glovo i Wolt Srbija da stave fluoroscentne trake na firmine torbe za dostavu, rizikujete živote svojih dostavljača po ovakvom vremenu. Voze bicikle bez "mačijih očiju", bez upadljivih odela, ne vide se u saobraćaju, poginuće neko.
Odgovor Glovo-a
I kompanije Glovo je odgovor naknadno stigao, a mi ga prenosimo u celosti.
"Na odabranim tržištima testiramo nakandu za uslugu koja će se primenjivati na sve porudžbine. Ova naknada nam omogućava da dodatno unapredimo naše usluge i garantujemo najbolje korisničko iskustvo. Naknada za uslugu je standarna praksa u industriji I biće primenljivana na ukupnu vrednost svake porudzbine. Biće transparetno prikazana našim klijentima u aplikaciji Glovo pri završetku poručivanja.", saopšteno je iz kompanije.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (1)
Pera
20.10.2022 09:31
Radnicima daju 130 dinara za dostavu a oni uzimaju ogromne pare sramota