BIĆE BESPLATNO KAD PLATITE: Novi biser Jetelovog poslovanja ŠOKIRAO građane!
Nude "besplatnu" uslugu, koja se, kada želimo da je aktiviramo, ipak naplaćuje.
Ako negde pročitate da je nešto besplatno, naravno da će to doprineti da se brže "upecate" i da vidite šta je to do čega možete doći bez ijednog uloženog dinara, još kad vidite da je reč o 10GB intereneta za dve aplikacije po izboru kod odabranog mobilnog operatora (a to je Jetel), pomislićete da ste "na konju".
Uz toliko interneta koji možete da koristite onako kako želite, dok je u okviru dve aplikacije koje ste izabrali, zaista se čini da ste dobili pravi poklon. Uzimate telefon u ruke, kako biste brže-bolje aktivirali ovu opciju, a onda vas dočeka sledeća informacija:
- Sama aktivacija slotova na broju se naplaćuje 55 dinara, što omogućava da bez dodatnih troškova aktiviraš dve aplikacije po izboru, sa 10GB saobraćaja za korišćenje.
Ovo obaveštenje je potpuno neadekvatno, ukoliko uzmemo u obzir činjenicu da ste upravo sledećim rečima prosto "namamljeni" da što pre besplatno ipak potrošite neke pare.
- Uz Jetel Pripejd Plus dobijate besplatnih 10GB interneta za dve aplikacije po izboru - glasi reklama Jetela, kojom su veliki broj korisnika namamili da ih daruje 55 dinara.
I mnogi će sad reći - Pa dobro, šta, to je samo 55 dinara jednokratno - ali, postavlja se pitanje, koliko je ljudi tih 55 dinara otpisalo Jetelu, iako se prvobitno nadalo da će odličnu uslugu dobiti za 0 dinara. Sve u svemu, sigurno nije reč o maloj zaradi ovog mobilnog operatora na jednoj tehničkoj stvari.
BROJNE ŽALBE NA JETEL
Dejan Gavrilović iz Udruženja potrošača Efektiva, koje je i podelilo ovaj problem sa kojim se suočavaju brojni korisnici Jetela, kaže za Republiku da na adresu ovog udruženja stižu različite žalbe na poslovanje pomenutog mobilnog operatora.
- Ovo je donekle obamana, jer kaže se besplatan internet i moglo bi se pomisliti da je sve besplatno, ali zapravo se plaća aktivacija te aplikacije. Iako prilikom aktivacije obaveštavaju da će uslediti naplata od 55 dinara, nije 100 odsto "čista" priča, i što se onda zove "besplatno", kad može i treba drugačije da se nazove. Trebalo bi da je vidiljivo u jednoj rečenici ili u dve, kakva je tačno situacija, a ne da piše jedno, a negde nešto sasvim drugo - zaključuje Gavrilović za Republiku.
MNOGOBROJNE PRITUŽBE I NA ZAPOSLENE
Veliki broj pritužbi stigao je i na zaposlene ove kompanije, što u kol-centrima što u poslovnicama koje se nalaze širom Srbije. Klijenti im zameraju to što kad god se obrate zaposlenima "Jetela" kako bi rešili neki problem nailaze na zid ćutanja, nezainteresovanost ili neprofesionalno ponašanje.
- Od operatera mi se niko ne javlja. A radnici u poslovnici u pešačkoj zoni u Kragujevcu su gomila neljubaznih i nezainteresovanih prevrtača očima. Da li ostajemo beskorisni? Da! - komentar je Milene Miladinović na zvaničnoj Fejsbuk stranici "Jetela".
OD PROMENE KRENULO NA GORE
Nije tajna da korisnici nisu zadovoljni otkako je "Telenor" postao "Jetel". Koje probleme ima ova mreža i kolika je frustracija njenih korisnika, najbolje se može videti kada se uđe na njihovu zvaničnu stranicu na Fejsbuku.
Tu se korisnici žale na mnogobrojne teškoće - poskupljenje usluga, katastrofalan protok interneta i lošu jačinu signala, pad mreže, gubljenje dometa i nefunkcionisanje aplikacije, probleme sa SMS porukama za parking, zbog čega su ljudi ni krivi ni dužni dobijali kazne, kao i probleme sa dopunama (korisnicima nije uplaćen kredit koji su uredno platili).
Jedan od velikih problema su i izmene ugovornih obaveza tokom aktivnog ugovora, bez ponude raskida ugovorne obaveze.
Na naše pitanje
- Zbog čega reklama "Yettel Pripejd Plus dobijate BESPLATNIH 10GB interneta za dve aplikacije po izboru", a onda navodite da se aktivacija te dve aplikacije ipak naplaćuje, 55 dinara, kako je to onda besplatno? Kako komentarišete pritužbe vaših korisnika na ovu vrstu obmane?
Na ova pitanja, stigao nam je popričično štur odgovor koji vam prenosimo u celosti:
- U okviru benefita za nove pripejd korisnike nalazi se po 10GB internet za dve aplikacije po izboru (Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Twitter) koji se aktiviraju putem Yettel aplikacije i koji su dostupni korisnicima u prvih 90 dana od aktivacije kartice. Nakon isteka perioda od 90 dana usluga se naplaćuje 55 din. Korisnik može da otkaže uslugu u bilo kom trenutku.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (5)
Krivi Stojko
26.10.2022 22:25
Placa se 55 dinara svakog meseca.
Mitar
26.10.2022 22:36
Usao sam u njihovu prodavnicu , reklamirali su telefon za dinar, U dzepu sam poneo dva dinara, odabrao telefon i platio , Krenuo sam napolje , kad ono gle cuda kazu nisam platio, Kako nisam kada je reklama telefon za dinar, , ? Ko je u pravu oni sto reklamiraju telefon za dinar ili ja koji sam posteno platio po toj ceni?
Bumbar
27.10.2022 09:36
Samo je kod Telekoma sve besplatno a yettel je derikoža!!!
Yettel prso
25.01.2023 11:08
Nema interneta i to svi znamo, marš iz Srbije!