KAO DA SE TRUDE DA KASNE! Ludilo Glova prevršilo svaku meru: DOSTAVA KOJA VAM GARANTUJE NERVIRANJE!
Probijaju sve moguće rokove, kada se mušterija požali, ponašaju se bezobrazno.
Ako želite da vam porudžbina kasni, samo naručite dostavu preko "Glova" i takva usluga je zagarantovana. Upravo ovo bi trebao da bude antireklamni slogan pomenute kurirske službe u kojoj za tačnost i preciznost kao da nikada nisu čuli.
Potrošači ističu da su sve više razočarani njihovim uslugama, a ne prođe gotovo nijedan dan da na adresu naše redakcije ne stignu pritužbe na račun "Glova".
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
NEMA IZVINJENJA
Najnovija pritužba stigla je od čitaoca iz Beograda, kom je "Glovo" čak šest puta pomerio vreme za dostavu porudžbine, a restoran iz kog je poručio hranu je, kako kaže, udaljen nepunih 10 minuta od njegovog stana.
Za sve nam je poslao i skrinšotove s telefona kao dokaz.
- Ovo nije prvi put da me ovako zavlače, više i ne brojim. Nekada imam utisak kao da se trude da zakasne, kao da im je to, u stvari, cilj. Ovaj poslednji događaj naterao me je da javno progovorim o njihovim uslugama jer smatram da neko mora da ih natera na profesionalno poslovanje - počinje priču naš sagovornik.
Dalje objašnjava šta se tačno dogodilo:
- Devojka i ja smo naručili hranu iz "Mekdonaldsa". Ja živim u Kosovskoj, do "Meka", dakle, pešice nepunih deset minuta. Prvobitno je pisalo da će porudžbina stići za 20 minuta, što je nama bilo idealno jer smo oboje bili gladni. Nije prošlo mnogo vremena, a porudžbina je pomerena za pet minuta, što smo opet prihvatili. Međutim, najgore je što se maltretiranje tu nije zaustavilo. Na kraju su vreme dostave menjali čak šest puta, što mi je bilo potpuno neshvatljivo s obzirom na to da, ponavljam, živim nepunih deset minuta od restorana iz kog sam naručio hranu - ističe čitalac našeg lista.
Dodaje i da je radnica s kojom je komunicirao imala čudne, pa i bezobrazne, izgovore:
- To me je još više razbesnelo jer sam, umesto izvinjenja za neprofesionalnost, dobio opravdanje da se kolege trude i da rade na poboljšanju usluga, kao i objašnjenje da to što dostava kasni nije do nje. Zaista nekorektno, ali ovo mi je za nauk. Što se mene tiče, istog momenta sam izbrisao aplikaciju, za mene "Glovo" više ne postoji.
DRUGI SLUČAJ
Da je ovo praksa kurirske službe, potvrđuje i tekst koji je 30. decembra prošle godine objavljen na našem portalu Republika. Tada je korisniku "Glova" hrana kasnila više od sat vremena. Na kraju, stigla je hladna hrana, koju je mogao samo da baci.
- Porudžbina je stigla posle čak 90 minuta! Dakle, sat vremena kasnije od onoga što su prvobitno obećali. Ne samo što sam pregladneo već se i burger ohladio. Što je još gore, kada sam ispričao prijateljima koliko sam se iznervirao zbog "Glova", ispostavilo se da su i oni imali istovetan problem - kazao je tom prilikom razočarani korisnik usluga "Glova".
Na pitanja koja Republika šalje ovoj dostavljačkoj službi odgovore konstantno ne dobijamo.
Uveli posebnu naknadu samo za noćne isporuke?!
Pod izgovorom da poboljšavaju usluge (što se u praksi uopšte ne primećuje, već su, naprotiv, sve gori), "Glovo" je nedavno rešio da podigne cenu svojih usluga, te je uveo posebnu tarifu za noćnu dostavu, o čemu je naš list takođe pisao.
- Svi koji redovno naručuju dostavu preko pomenute kurirske službe dobro su upoznati s tim da je noću manja gužva, ukoliko se ne računa vikend, kao i to da novac od ovog poskupljenja ne ide dostavljačima niti unapređenju njihovih usluga, nego logistici, koja je sama po sebi već dovoljno razrađena i uigrana da se ovo poskupljenje čini kao običan hir kompanije. To su primetili i korisnici, koji su ostavljali brojne negativne komentare ispod pitanja "Glova" šta misle o uvođenju novih troškova - pisao je tada naš portal.
Pored ovoga, "Glovo" je pokušao i da spreči restorane i druge objekte da rade s drugim servisima za dostavu. Komisija za zaštitu konkurencije zbog toga je pokrenula postupak.
A u saobraćaju prave kamikaze
Ono u čemu je "Glovo" broj jedan, sudeći prema komentarima na društvenim mrežama, jeste bahata vožnja njihovih kurira, koje građani redovno svrstavaju u najnepažljivije učesnike u saobraćaju.
Izletanje na crveno, prelazak preko duple pune, bezobrazno parkiranje na samom ulazu u objekat, proletanje na biciklu ili skuteru tik uz pešaka na ulici, samo su neki od primera o kojima ogorčeni građani redovno pišu na društvenim mrežama.
Pored ovoga, jedan broj građana pisao je i o tome da su nezadovoljni činjenicom da kao kuriri rade stranci, koji ne poznaju dobro grad niti govore dobro engleski, pa je svaka komunikacija s njima otežana.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (1)
Ja
06.01.2023 08:30
Na kraju mi je Glovo otkazao porudzbinu posle 1,5 h cekanja