ŠOLAK PUCA PO ŠAVOVIMA: Rejting Junajted medija se survao u ambis
Smanjen kreditni rejting Šolakovoj Junajted Mediji
Jedna od tri najveće rejting agncije na svetu „Mudis" smanjila je kreditni rejting kompaniji „Adria Midco", koja je osnivač kompanije „United media".
Naime, „Mudis" je promenio sa stabilnih na negativne izglede toj kompaniji, a kako kaže potpredsednik agencije Agustin Alberti, kompanija ima slabu likvidnost u poslednjih 12 meseci, i moraće da se pozabavi predstojećim dospećem duga 2024. i 2025. godine.
U izveštaju se dodaje da je, zbog visoke potrošnje, zatim kupovine mobilnih i fiksnih mreža i drugih koristi kao što su transakcije povezanih lica, uključujući zajam osnivaču, kompanija ugrožena u smislu slabe likvidnosti.
Agencija takođe izražava sumnju u najavljene prodaje imovine i tvrdi da ako se te transakcije ne obave na vreme, da može dođi do još slabije likvidnosti kompanije.
Mudis u izveštaju ističe da novac kojim kompanija raspolaže nije dovoljan u odnosu na veličinu kompanije, i da je mali u odnosu na potrebu za gotovinom u narednih 12 do 24 meseca.
Kreditni rejting predstavlja mišljenje o kreditnom riziku u narednom periodu i podrazumeva procenu sposobnosti i spremnosti izdavaoca da pravovremeno i u potpunosti izmiruje svoje obaveze prema kreditorima.
Agencije za kreditni rejting imaju značajan uticaj na finansijsko tržište, jer investitori i izdavaoci pomno prate rejtinge koje one daju.
Prilikom donošenja investicionih odluka investitor upoređuje rejtinge koje imaju finansijski instrumenti sa stepenom rizika koji je za njega prihvatljiv. Rejting izdavaoca ili hartije utiče na trošak zaduživanja izdavaoca.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)