DA LI STE PRIMETILI DA SU PODNE PLOČICE U SVIM HIPERMARKETIMA MALE!? To nije slučajno, a stručnjak objašnjava u ČEMU JE FORA!
Dalibor Šumiga, specijalista za bihevioralni marketing i potrošačku psihologiju, objasnio je kako velike kompanije koriste bihevijoralni marketing da pridobiju potrašače.
Kao primer je naveo zašto se u velikim prodavnicima stavljaju male pločice.
- Kad vučeš kolica i kad su ti male pločice, onda zvuk koji stvaraš je jači. Kad su velike je usporeniji i tiši. Kod malih pločica stvara se velika buka, ti onda usporavaš podsvesno, ti toga nisu svestan. Budući da usporavaš, poštaješ svesniji svoje okoline, više gledaš police - objasnio je on.
Video u kome je to objašnjeno možete pogledati ovde.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)