SBB MI NAPLAĆUJE SIGNAL KOJI NEMAM! Muke beograđanke koja je sklopila ugovor sa šolakovom kompanijom: ZA NJENE PROBLEME NE POSTOJI REŠENJE!
Nakon što se M. I. preselila počele su muke za koje ne postoji rešenje.
Kompanija SBB više puta do sada nalazila se na meti žestokih kritika korisnika, te je upravo to bio jedan od glavnih razloga što su pomenutog kablovskog operatera u poslednje vreme napustili mnogobrojni korisnici. A kako i ne bi...
Negativno iskustvo koje je sa SBB imala prenela je i Beograđanka M. I., koja je godinama bila korisnik kompanije koja je deo poslovnog carstva Dragana Šolaka i uvek im je, kako kaže, uredno plaćala sve račune. Nedavno se, međutim, preselila i otad su krenuli problemi...
KUPILA STAN
- Krajem maja sam kupila stan i preselila se u Krnjaču. Naravno, želela sam da prenesem TV i internet paket jer sam to mesečno plaćala i imala sam ugovor s njima. Međutim, kad sam se uselila, shvatila sam da SBB još nije prošao na mestu na kom je moja zgrada i odmah sam otišla u njihovu poslovnicu da bih videla kako da rešimo problem s obzirom na to da sam ugovorom vezana za njih - počela je svoju priču.
Ističe i da je odgovorima koje je dobila od zaposlenih ostala, blago rečeno, šokirana.
- Rečeno mi je da SBB svojom mrežom ne pokriva taj deo Palilule i da ne mogu da mi obezbede prijem programa. Sasvim logično, želela sam da raskinem ugovor, ali mi to nije bilo dozvoljeno. Rečeno mi je da ugovor s njima imam do februara naredne godine i da do tada moram da plaćam 3.800 dinara, koliko je koštala moja mesečna pretplata. Takođe, imala sam mogućnost i da platim penale zbog prevremenog raskida ugovora, što je za mene bila neprihvatljiva opcija - kazala je ova ogorčena Beograđanka, dodajući da se sve svelo na to da ugovor ima, ali signal nema.
Ona je dodala da se tim povodom obratila i jednom udruženju za zaštitu potrošača, ali da su je, kako su rekli u njenom interesu, posavetovali da nastavi da plaća obaveze prema SBB.
- Bolje da plaćate redovno, nego da vam se nakupi nekoliko desetina hiljada dinara duga, plus troškovi, tako su mi rekli, iako su se složili da sam potpuno u pravu. Sve u svemu, nisam ni od njih imala koristi, pa sam odlučila da pravdu potražim zakonskim putem, a ishod ćemo videti - objasnila je M. I.
RASKID UGOVORA
Na pitanja koja smo kompaniji SBB poslali povodom ovog slučaja dobili smo nemušt pokušaj da opravdaju svoju (ne)poslovnost.
- Za početak, SBB ne naplaćuje usluge koje ne pruža. To što naši korisnici često nemaju mogućnost povezivanja na SBB mrežu na nekim lokacijama prilikom preseljenja je pitanje za državne institucije i druge nadležne organe i verujemo da ćete, kao novinar, istražiti malo dublje ovu temu. Ukoliko ne postoje tehničke mogućnosti kod preseljenja, korisniku se nudi jedan od naših drugih servisa (total TV ili EON OTT), koje je moguće koristiti na bilo kojoj lokaciji. Ukoliko korisniku ni ova opcija nije prihvatljiva, slobodan je da raskine ugovor, a tada ima izbor da plaća samo iznos razlike između pogodnosti koje je ostvario pri potpisivanju ugovora, što je uobičajena tržišna praksa - naveli su iz ove kompanije i dodali da su tokom vremenskim nepogoda, koje su zadesile Srbiju, njihovi ljudi izašli na teren da bi rešili postojeće probleme u najkraćem roku.
Čim padne kiša, nastaju problemi
Na usluge SBB žale se mnogi, a nedavno je na adresu naše redakcije stigla i pritužba Beograđanke Biljane Slijepčević, koja ističe da ni sama ne zna zbog čega plaća SBB.
- To mi je u jednom periodu bila najpovoljnija opcija. Kada sam potpisala ugovor, ljubazno osoblje, sve kako treba. Međutim, nakon što sam priključila njihov total TV suočila sam se s tim da, čim kiša padne, ja nemam signal. Ne govorim o nevremenu, da me neko pogrešno ne shvati, govorim o najobičnijoj kiši, koja je dovoljna da signal nestane. Zvala sam, žalila se, ali nikom ništa - objasnila je naša sagovornica.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO:
Komentari (1)
Taki
09.08.2023 07:08
Odgovor SBB-a nije nemušti već je činjenica. Ali naš narod mora da shvati šta znači potpisi anje ugovora i koje obaveze sa sobom nosi!