TORBICA IZ "SINSEJA" PUKLA POSLE PRVOG NOŠENJA: Snizili cene, ali zato kvalitet ubili
Popularna tiktokerka raskrinkala kako radi lanac koji mahom prodaje stvari za mlade.
Nažalost, više nisu nezamislive situacije u kojima kupite određeni artikal koji nakon prvog korišćenja bude oštećen, čak i potpuno neupotrebljiv.
Sve više je ovakvih slučajeva, o kojima ljudi govore, tvrdeći da je kvalitet robe znatno opao, a pritužbe te vrste najčešće se mogu naći na društvenim mrežama.
Tiktokerka Valentina Ignjatović je tako na pomenutoj društvenoj mreži ispričala kako je uspela da sredi oštećenu torbicu i to bi lepo poslužilo kao dobar primer veštine uradi sam, međutim... Ispostavilo se da u pozadini cele priče stoji to da je Valentina zapravo popravljala novu torbicu, koju je tek kupila.
JEFTINO, ALI...
Kako navodi ova tiktokerka u jednom od videa, radi se o torbici koju je kupila u jednoj od prodavnica poznatog lanca "Sinsej". Nova torbica pukla je nakon što ju je prvi put koristila da bi u njoj ponela svoj novčanik.
- Kupila sam novu torbicu u "Sinseju" i ona izgleda ovako (pokazala je na videu koliko je oštećena, prim. aut.), ni jedan jedini put je nisam nosila. Materijal je jako osetljiv, samo sam stavila novčanik u nju, uzela je u ruku i videla da se ovo desilo. Plaćena je 600 dinara - navela je Valentina u videu koji je pobrao nekoliko hiljada lajkova.
Koliko god da je plaćena torbica (nije skupa priznajemo, ali nije ni jeftina kada se ispostavi da je nijednom ne možete nositi), proizvođač, odnosno trgovac podležu Zakonu o zaštiti potrošača. Posebno kad se uzme u obzir to da su se u komentarima javljali ljudi koji takođe imaju problem s istim prodajnim lancem.
- Kupila sam haljinu i kad sam htela da stavim kaiš na haljinu, puklo je sve i haljina se raspala, isto tako je kupljena u "Sinseju" - navodi se u jednom od komentara na ovaj video.
Većina Valentininih pratilaca savetovala ju je da iskoristi pravo na povraćaj novca zbog toga što se odmah oštetio predmet koji je kupila.
AKO PROĐE...
Srpski telegraf je već pisao o problemima s kojima se suočavaju kupci robe u "Sinseju". Jedna objava Beograđanke privukla je dosta pažnje na društvenim mrežama. Ona je uzela i isprobala farmerke za koje je pisalo da su na popustu, što se posle ispostavilo kao netačno.
Ova Beograđanka uzela je pantalone na kojima je pisalo da koštaju 1.499 dinara, a na kasi su joj otkucali 2.299 dinara. Takav pokušaj obmane verovatno je ko zna koliko puta nezapaženo prošao kod onih koji plaćaju karticom, te ne obraćaju pažnju na iznos. K. I.
Problemi u onlajn trgovini
S ekspanzijom onlajn prodaje učestali su i problemi prilikom njene realizacije. Oni se najčešće svode na neodgovarajuće veličine i sumnjiv kvalitet isporučenih proizvoda, mada je bilo i situacija da kupac dobije potpuno drugu robu od one koju je platio (najčešće umesto nečeg skupog dobije neuporedivo jeftiniji proizvod).
Kada je reč o registrovanim prodavcima, problem se kako-tako (mada ne uvek) i može rešiti. U suprotnom, piši propalo.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)